fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשים למען נשים

13 עורכות דין מהקריות וחיפה התייצבו השבוע בחוף קרית ים למפגן אחווה למען נשים. הן הגיעו לבושות בחולצות, שעליהן משפטים עם מסר נגד אלימות ובעד העצמה נשית ומבטיחות עזרה לכל אישה שתפנה אליהן
תמיכה בנשים: עו"ד בתאל מנור, עו"ד רוית אריאל וולף, עו"ד ענבר רון, עו"ד יערית אוליאל, עו"ד ימית מוריה ישראל, עו"ד הלן דורפמן, עו"ד שירן בכר, עו"ד מעיין צפריר, עו"ד רעות אקהאוז-עמויאל , עו"ד פולי אברהם, עו"ד סופי אביב, עו"ד הולי שוורץ, עו"ד יעל בן דוד צילום: דורון גולן
תמיכה בנשים: עו"ד בתאל מנור, עו"ד רוית אריאל וולף, עו"ד ענבר רון, עו"ד יערית אוליאל, עו"ד ימית מוריה ישראל, עו"ד הלן דורפמן, עו"ד שירן בכר, עו"ד מעיין צפריר, עו"ד רעות אקהאוז-עמויאל , עו"ד פולי אברהם, עו"ד סופי אביב, עו"ד הולי שוורץ, עו"ד יעל בן דוד | צילום: דורון גולן

13 עורכות דין מהקריות וחיפה התייצבו השבוע בחוף קרית ים למפגן אחווה למען נשים. הן השאירו מאחור את ענייני היומיום והדיונים המשפטיים, רק כדי להביע תמיכה בנשים הסובלות מאלימות ועל מנת להושיט להן יד מסייעת. הן הגיעו לבושות בחולצות, שעליהן משפטים עם מסר נגד אלימות ובעד העצמה נשית ומבטיחות עזרה לכל אישה שתפנה אליהן

עו"ד ומגשרת בתאל מנור

"כעורכת דין, העוסקת בתחום חדלות הפירעון ופשיטות רגל, בין היתר, במסגרת ליווי משפחה במצוקה כלכלית ובדרך למחיקת החובות, אני נתקלת פעמים רבות בבעיות אישיות, שאף משפיעות על ניהול ההליך המשפטי, ונגררות לאלימות שמקורה בבעיות הכלכליות. לאלימות פנים רבות. היא יכולה להיות כלכלית, פיזית או מילולית, סמויה או גלויה.

"כשאני מייצגת משפחה שזו, אני תמיד שואפת לעזור גם בתחום האישי בין אם בשיחות עומק ובין אם בהפניית הגורם האלים או הגורם המוכה לטיפול אישי או זוגי וכן למרכזים ממוקדים הנותנים מענה ועזרה לנשים הסובלות מאלימות או לגברים שאיבדו שליטה. אני מזמינה אותך לפנות, לספר או לשתף, אשמח לסייע, בטל': 050-9060009".

עו"ד ימית מוריה ישראל

"העיסוק שלי בנזקי גוף חושף אותי לפציעות וחבלות שנגרמות כתוצאה מתאונות שמותירות נזק רב, לעיתים בלתי הפיך. המחשבה שפציעה וחבלה קשה נגרמה לך על ידי האדם הכי קרוב אלייך – מזעזעת אותי. העלאת המודעות לתופעה ועצירתה היא חובה מבחינתנו כחברה בכלל וכנשים בפרט. טל': 077-3370021".

עו"ד יעל בן דוד

"אסור לך לאפשר זאת. יש בך כוח! מוזמנת לפנות אליי בכל עת, מבטיחה שביחד נמצא פתרון להפסקת האלימות. טל': 054-5653999".

עו"ד הולי שוורץ

"השופטת האמריקאית רות ביידר גינסבורג אמרה: 'מקומן של הנשים הוא בכל מקום שבו מתקבלות החלטות'. ככל שנשים יהיו במוקדי כוח והשפעה, יעלה מעמדן החברתי ויתבסס. כפועל יוצא, תבוא גם ירידה באירועי אלימות ותוקפנות כלפיהן. טל': 051-9281490".

עו"ד יערית אוליאל

"הלוואי שנוכל למנוע את המקרה המזעזע הבא. את הכותרת המצמררת בעיתון. ספרו לבנות שלכם שיש גברים שמכאיבים לאישה שלהם. שהורגים אותה. שיידעו שאהבה לא חייבת להיות מטורפת, אובססיבית ומלאת קנאה. שיידעו לברוח משם לפני שזה מתחיל ולמצוא אהבה שפויה ואמיתית. יש גברים טובים וראויים. את האלימים צריך להוקיע מהחברה שלנו. טל': 054-3399889".

עו"ד ומגשרת רעות אקהאוז-עמויאל

"מתחילת השנה נרצחו 19 נשים על ידי בני זוגן, 17 מתוכן מאז תחילת משבר הקורונה. זה מחיר הסגר, זה מחיר ההתעלמות ממה שקורה בבתים. גם זו מגפה, אמנם לא כזו שדורשת מטושים וחיסונים, אך כן דורשת תשומת לב לאומית מהמעלה הראשונה ופעולה למניעת הרצח הבא. טל': 052-4639212".

עו"ד מעיין צפריר גולדנבלום

"כעורכת דין לענייני משפחה, המסר שלי לכל הנשים הוא ללכת אחרי השאיפות שלכן, הרצונות שלכן, החלומות שלכן ותמיד להימצא בסביבה אוהבת, תומכת ומפרגנת. אל תוותרו על עצמכן, טל': 050-9624557".

עו"ד סופי אביב

"הבושה היא לא שלך, הבושה היא שלו. קומי, קחי את השליטה על חייך בידיים שלך. אל תחכי למחר, פני עוד היום לקבלת סיוע וצאי ממעגל האלימות. טל': 054-2116563".

עו"ד ענבר רון

"את לא לבד. תני סימן ואגיע עד אלייך. כשהוא מתקרב ואת חשה סכנה, תעזבי. אל תביטי לאחור. אני פה כדי לסייע לך, לנשום, להרגיש, לחיות, בטל': 077-5056404". (עו"ד ענבר רון עוסקת בדיני משפחה וירושה זה 15 שנים).

עו"ד שירן בכר

"כעורכת דין המתמחה בדיני משפחה והנחשפת לאלימות במשפחה ואלימות כלפי נשים, אני פונה אלייך ומבקשת שתשאלי את עצמך – עד כמה את תלותית בבן הזוג? כמה את מרשה לעצמך לענות לו? כמה את נמנעת מלעמוד על שלך? להיות חופשייה בכלכלה האישית? במפגשים חברתיים בלעדיו? יקירה, צרי לעצמך עצמאות. את יכולה! יש בך כוח. מוזמנת להיוועץ איתי באופן חסוי. טל': 050-6703842".

עו״ד ומגשרת פולי אברהם

"יש לך למי לפנות! כמו שאנחנו מדברות על דברים שכיף לדבר עליהם, כך צריך גם לדבר על אלימות מכל הסוגים בלי להסתיר או להתבייש. לסובבים שלך אין דרך לדעת על המתרחש, כשאת שותקת, ומכאן שגם אין דרך לעזור. גם אם קשה, צריך למצוא מישהו אחד או מישהי אחת שישמעו אותך, יקשיבו לך ויעשו את הכל כדי לעזור לך לשים לזה סוף ולצאת משם. מזמינה אותך לפנות לייעוץ או כל הכוונה הנדרשת לך גם בנושא של ניצול או הפרת הזכויות שלך במקום העבודה או אלימות כלכלית. טל': 054-8033180".

כתבות נוספות * בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות