fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתח מוקד החיסונים הגדול של כללית בקניון שער הצפון

כללית במחוז חיפה וגליל מערבי מחזיקה בשיא ארצי: כ-30 אלף חיסונים בתוך פחות משבוע. נוכח הביקוש הרב, בהמשך ייפתחו במחוז כ-70 מוקדי חיסון נוספים
חונכים. מנהל המחוז של כללית וראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ | צילום: דוד חורש, דוברות כללית
חונכים. מנהל המחוז של כללית וראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ | צילום: דוד חורש, דוברות כללית

מוקד החיסונים המרווח של כללית נפתח היום, ראשון, אחר הצהריים, בקניון שער הצפון בקרית אתא. במתחם, המשתרע על כ-200 מ"ר, שמונה עמדות חיסון שפועלות ברציפות בין השעות 20:00-08:00 מדי יום. ביום שישי עד כניסת השבת.

המוקד נפתח בטקס חגיגי בהשתתפות ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ, שסייע ביוזמה לפתיחת המתחם, מנכ"ל קניון שער הצפון דותן שלום ומנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי רונן נודלמן.

פרץ הודה בדבריו לכללית על הירתמותה למבצע החיסונים על ידי הפעלת מספר רב של מוקדים והיענותה המהירה לצורך להוסיף מוקד גדול בקריות, בנוסף על המוקד הפועל בזבולון ובנגישות נוחה גם לתושבי קרית אתא. פרץ עצמו כבר התחסן וקרא לתושבי עירו לעשות כן, כדי למגר את המגיפה מוקדם ככל האפשר.

יפעל בכל יום משמונה עד שמונה. מוקד החיסונים של כללית בקניון שער הצפון | צילום: דוברות כללית
יפעל בכל יום משמונה עד שמונה. מוקד החיסונים של כללית בקניון שער הצפון | צילום: דוברות כללית

פרץ: "עיריית קרית אתא רואה במלחמה בתחלואה את המשימה החשובה ביותר כיום. מרכז החיסונים של הכללית בעיר הוא הגדול והמרווח ביותר בארץ ואנו מקווים כי שיתוף הפעולה שלנו עם קופות החולים ישיג את המטרה שהיא החזרת החיים לשגרה. הירשמו, קבעו תור ובואו להתחסן. בינתיים, אנו חייבים לשמור ולקיים את הנחיות משרד הבריאות: עטיית מסכה, שמירת מרחק ומניעת התקהלות וכן את הוראות הסגר אשר החל היום".

שיא במספר המתחסנים

נודלמן הודה לראש עיריית קרית אתא על הסיוע ולמנכ"ל שער הצפון מר דותן שלום שבחר להירתם למשימה הלאומית והקצה שטח להפעלת מוקד חיסונים לרווחת התושבים, מחווה הראויה לציון. נודלמן ציין בהערכה רבה את צוותי האחיות והאחים של כללית במחוז, שהתגייסו למשימה מעל ומעבר, כשהם מבצעים חיסונים בהיקפים יוצאי דופן. עד כה, בתוך פחות משבוע, חוסנו במחוז חיפה וגליל מערבי 30 אלף מבוטחי כללית, ובכך נרשם שיא ארצי. הצוותים עובדים מבוקר עד ערב, כולל סופי שבוע.

קיר צילומי המתחסנים בקניון שער הצפון | צילום: דוברות כללית
קיר צילומי המתחסנים בקניון שער הצפון | צילום: דוברות כללית

לדברי נודלמן, בניגוד לקופות חולים אחרות, כללית דואגת להנגיש את המוקדים ולהקימם ברחבי האזור, במקום לאלץ את המתחסנים – רובן אנשים מבוגרים ובקבוצת סיכון – להגיע למוקדים מרכזיים בלבד, מהודרים ככל שיהיו. נודלמן: "לנו חשוב להגיע עבור מבוטחינו גם לפריפריה וכבר הקמנו מוקדים רבים באזורים המרוחקים. עם הגעת מלאי גדול של חיסונים נפעיל בהדרגה עוד ועוד מוקדים, כשבסך הכל עתידה כללית להפעיל כ-70 מוקדים רק במחוז חיפה וגליל מערבי ובדרך זו לסייע למתחסנים לקבל חיסון קרוב למקום מגוריהם. הודות להיקפים הגדולים נקדים ונחסן עוד ועוד אנשים ונקצר את התקופה שנדרשת לחזרה לחיים הרגילים".

מכללית נמסר, כי בקרוב מאוד ייפתחו מוקדי חיסון נוספים בעכו, טמרה, נשר ובית החולים כרמל, שיצטרפו למוקדים שכבר פועלים בזבולון, לין, מרכז הכרמל, נהריה, כרמיאל, שפרעם, מעלות, יקנעם ושער הצפון.

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות