fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נעצר תושב השטחים בחשד לביצוע מעשים מגונים בציבור

בעקבות תלונות על חשוד שמבצע מעשים מגונים בפני נערות ונשים הוצבו מארבים במקומות שבהם פעל. הוא נתפס לאחר מרדף ונעצר לחקירה
בגדיו של החשוד במעשים מגונים. צילום: דוברות המשטרה

בחודש האחרון יחידת השיטור העירוני בקרית ביאליק התמודדה עם כמה אירועים של ביצוע מעשים מגונים בציבור בפני נשים ונערות. על פי המידע שהגיע לשיטור העירוני, מדובר בחשוד שמבצע את מעשיו תוך שהוא רוכב על אופניים.

בשיתוף פעולה עם מחלק הבילוש של משטרת זבולון נערכו ברחבי העיר מגוון פעולות לאיתור החשוד. הוצבו תצפיות במקומות שבהם פעל החשוד ובוצעו סריקות רגליות בשכונה שבה נראה החשוד.

במהלך הפעילות התקבל אירוע מוקד כי החשוד שוב ביצע את זממו ליד גן משחקים. הצוותים שהיו בקרבת מקום איתרו את החשוד רוכב על אופניו תוך כדי ניסיונות בריחה שלו. הצוותים ביצעו אחריו מרדף שבמהלכו הוא נטש את אופניים וניסה לברוח בריצה אך למזלו הרע הוא נתפס. החשוד הועבר להמשך חקירה לתחנת משטרת זבולון.

במהלך החקירה התברר שהחשוד הוא פלסטיני, שוהה לא חוקי בן 36 מכפר ליד שכם. לבקשת המשטרה, מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום בחיפה עד ליום שלישי הקרוב.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות