fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נעצרו שני חשודים בחטיפת נשק מחייל

החייל, לוחם בחטיבת הקומנדו, היה בתרגיל ניווט ליד שפרעם כששני חשודים תקפו אותו וחטפו את נשקו האישי
שני החשודים בתקיפת חייל וחטיפת נשקו. צילום: לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

היחידה המרכזית של מחוז צפון במשטרה עצרה שני חשודים, בני 25 מהכפר איבטין, בחשד שתקפו וחטפו את נשקו האישי של חייל בחטיבת הקומנדו ליד שפרעם. ברשותם של החשודים נמצאה תחמושת המתאימה לשימוש בנשק שנחטף מהחייל.

תחמושת שנמצאה ברשותם של החשודים בחטיפת נשק מחייל. צילום: דוברות המשטרה

הנשק נחטף מהחייל במהלך תרגיל ניווט בדד, בלילה שבין רביעי לחמישי בשבוע שעבר. בתחקיר הראשוני עלה כי בין החייל לשני החשודים שעקבו אחריו התפתח עימות אלים שבסופו הנשק נלקח. מרגע האירוע נפתחה חקירה רחבת היקף של צה"ל והמשטרה לאיתור החשודים. על פי הודעת המשטרה, שני החשודים אותרו בדירת מסתור סמוך לכפר זבידאת כשברשותם תחמושת המאימה לשימוש בנשק שנחטף.

בצה"ל רואים את המקרה בחומרה רבה. הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, אמר כי מדובר במקרה חמור שבו נחצה קו אדום. כוכבי הבהיר כי צה"ל פועל בשיתוף המשטרה וגופי הביטחון כדי למצות את הדין עם העבריינים באירוע. מבחינת צה"ל והמשטרה מדובר בעליית מדרגה שכן מרבית גניבות הנשק מצה"ל מתרחשות מתוך בסיסים אולם במקרה זה מדובר בתקיפת חייל וחטיפת נשקו.

מתחקור ראשוני עלה החשוד כי מדובר בערבים-ישראלים שעומדים מאחורי המקרה וכי החייל נהג כשורה כשנאבק עם תוקפיו. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של השניים להמשך חקירה.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות