fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נסגר מועדון סנוקר שלא עמד בכללי משרד הבריאות

בפעילות של משטרת זבולון נמצא כי המועדון פעל בניגוד להנחיות הפעלת עסק ומסכן את בריאות הציבור
סנוקר. צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

משטרת זבולון מועדון סנוקר במפרץ חיפה שפעל בניגוד לתנאי "התו הסגול". במסגרת פעילות פיקוח ואכיפה יזומה שמבצעת משטרת ישראל במתחמי הבילוי, לבחינת עמידה בהנחיות משרד הבריאות, ערכו שוטרי תחנת זבולון ביקורים במספר מקומות בילוי בקריות ובמפרץ חיפה.

בבדיקה שנערכה במועדון סנוקר, התברר כי המקום פועל בניגוד להנחיות משרד הבריאות. בעל המקום זומן לשימוע והמקום נסגר למשך שבעה ימים. המשטרה הודיעה כי היא רואה בחומרה הפעלת עסק בניגוד לתקנות לשעת חירום המסכן את בריאות הציבור ותפעל באופן מוגבר לאכיפת הנחיות משרד הבריאות, למען שלום הציבור.

השבוע הגביר השיטור העירוני בקרית ביאליק את האכיפה של תקנות בריאות הציבור ועטיית מסיכות פנים לאור העלייה במספר חולי הקורונה שהתגלו בעיר. עיקר הפעילות מתמקדת באזור שכונת גבעת הרקפות והקריון שבהם התגלו מקרים של חולי קורונה מאומתים. הקנס על אי עטיית מסיכה עומד על 500 שקלים אולם ברשויות המקומיות הוחלט להעדיף לרשום בפעם הראשונה דו"ח אזהרה אך עם הגברת האכיפה יירשמו יותר דוחות קנס.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות