fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"נגמרה החגיגה על חשבון משלמי המיסים החיפאים"

העירייה סגרה את האתר בקרית חיים שבו השליכו במשך שנים קבלני שיפוצים את פסולת הבניין. מנכ"ל העירייה: "אין זה תפקידה של הרשות המקומית לממן אתר שמשמש את קבלני השיפוצים בכל הצפון בחינם"
נסגר. אתר הפסולת בקרית חיים | צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה
נסגר. אתר הפסולת בקרית חיים | צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

עיריית חיפה הודיעה על סגירתו המיידית של אתר הפסולת בקרית חיים ששימש במשך שנים את קבלני השיפוצים שהשליכו בו פסולת ללא עלות.
"תושבי חיפה לא ימשיכו להיות הפראיירים של קבלני השיפוצים", אמר מנכ"ל עיריית חיפה, אוהד שגב. האתר, שעלותו לעירייה הסתכמה ב-2 מיליון שקלים בשנה, שימש את קבלני השיפוצים בצפון, בחינם וללא עלות. חיפה היא הרשות המקומית היחידה שהחזיקה עד כה אתר כזה. עתה, כחלק מצעדי ההתייעלות של הנהלת העירייה, נסגר האתר לאלתר.

הקבלנים מחויבים, על פי חוק, להעביר את הפסולת לאתרים מוכרים. פקחי העירייה יתגברו את האכיפה על מנת למנוע מקבלנים להשליך פסולת בנייה ברחבי העיר או בסמוך לאתר שנסגר. מבדיקה מקדמית שערכה העירייה, עולה שגם כאשר האתר היה פתוח, לא מעט קבלנים עדיין השליכו פסולת ברחובות חיפה או בסמוך לאתר, בשעות בהן היה סגור.

"תושבי חיפה לא צריכים לשאת בעלות של הקבלנים הפרטיים", אמר שגב והוסיף: "ההחלטה לסגור את האתר נובעת משיקולים ענייניים. אין זה תפקידה של הרשות המקומית לממן אתר שמשמש את קבלני השיפוצים בכל הצפון בחינם. אין לזה אח ורע בשום רשות מקומית אחרת בישראל. נגמרה החגיגה על חשבון משלמי המיסים החיפאים. גם כשהאתר היה פתוח נאלצה העירייה להתמודד עם עברייני השלכת פסולת שלא טרחו להגיע לאתר הזה או שהגיעו אליו כשהוא היה סגור ואז הם השליכו את הפסולת מחוץ לאתר".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות