fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצל מניסיון חיסול ונעצר בחשד לניסיון להרוג

עו"ד יעד נווה
עו"ד יעד נווה (צילום עצמי)

משטרת זבולון עצרה את אליעד וקנין וגיל אריאלי, שניהם תושבי קרית חיים, בחשד שניסו להרוג אדם אחר ביריות אקדח לפני כשבועיים בשטח פתוח בשדרות דגניה בקרית חיים, סמוך לביתו של אריאלי.

הפצוע, מוכר למשטרה, נפצע קשה מכמה יריות ופונה לקבלת טיפול מציל חיים בבית החולים רמב"ם בחיפה. מיד עם האירוע פתחה משטרת זבולון בחקירה ובשבוע שעבר עצרה את וקנין ואריאלי בחשד שקשרו קשר להרוג אדם אחר. השניים הובאו לבית משפט השלום בקריות, שם יוצגו על ידי עו"ד יעד נווה. בהסכמה בין נציג המשטרה לבין עו"ד נווה הוחלט כי אריאלי יורחק מאזור הקריות למשך שבועיים ואילו וקנין הורחק מאזור הקריות למשך שבוע בלבד לאור מצבו הרפואי.

עו"ד יעד נווה. צילום עצמי
עו"ד יעד נווה. צילום עצמי

וקנין מוכר היטב במשטרת זבולון וביחידה המרכזית של מחוז חוף. בחודש ספטמבר בשנה שעברה, בעת שנסע במכונית המרצדס שלו ברחוב הראשי של נשר, התפוצץ מטען חבלה מתחת למכוניתו. הוא נפצע קשה בחלק גופו התחתון והרופאים בבית החולים רמב"ם בחיפה נאלצו לקטוע את רגלו השמאלית.

חקירת ניסיון החיסול של וקנין העלתה כי מטען החבלה שהורכב במכוניתו הופעל באמצעות תקשורת סלולרית ומכשיר איכון וכתב אישום הוגש נגד שני נאשמים שמשפטם מתנהל בבית המשפט המחוזי בחיפה. עוד התברר כי זו הייתה הפעם השנייה שבה ניסו להתנקש בחייו של וקנין.

כשבועיים לפני כן, בשדרות דגניה בקרית חיים, התפוצץ מטען חבלה בנסיבות דומות במכונית מזדה שבה נהג עופר יונתייב בן ה-29, שמקושר לוקנין. גם הוא הועבר לבית החולים רמב"ם במצב קשה מאד וגם הוא נותח ואושפז ביחידה לטיפול נמרץ אך נפטר בשלב מאוחר יותר כתוצאה מהפציעות הקשות מהן סבל.

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז חוף התייחסו למקרים הללו כאל מלחמה בין כנופיות של עבריינים על השליטה בשוק הסמים, ההימורים ודמי החסות בקריות. לאחר תקופה של כמה חודשים של שקט יחסי חוששים כעת משטרה שמלחמת הכנופיות שוב מתעוררת והיא מפעילה כעת לחץ על דמויות מוכרות בעולם העברייני כדי לגדוע מלחמה זו כבר בתחילתה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות