fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצל את יום הבחירות לשדוד קשישים

חקירה שכללה חומרים של מצלמות אבטחה הובילה למעצרו של תושב חיפה ששדד זוג קשישים מקרית אתא בעת שיצא ממעצר בית כדי להצביע לכנסת
שודד
אילוסטרציה: פנתרמדיה

בתום חקירת משטרה הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד תושב חיפה בחשד ששדד כסף מזומן מזוג קשישים בקרית אתא עת שהה במעצר באיזוק אלקטרוני בגין עבירות רכוש.

לפני כמה שבועות פתחה משטרת זבולון בחקירה עם קבלת דיווח בדבר שוד של זוג קשישים בביתם שבקרית אתא. מהחקירה עולה כי ביום הבחירות לכנסת, בעלך ואישה תושבי קרית אתא בשנות ה- 90 לחייהם, שבו לביתם מקניות, והשאירו את דלת ביתם סגורה אך לא נעולה.

כשנכנסו לביתם הבחינו בחשוד בחדר השינה שלהם כשהוא מנסה לגנוב כסף מזומן. הבעל ניסה למנוע מהחשוד לעזוב את הדירה, והחשוד בתגובה תקף אותו במכת אגרוף לפניו ונמלט מהמקום כשברשותו 2800 שקלים במזומן.

שוטרי תחנת משטרת זבולון ביצעו פעולות חקירה מגוונות שכללו גביית עדויות רבות וסריקות מצלמות אבטחה שבסיומן עצרו את החשוד, תושב חיפה בן 50. לאחר מעצרו התברר כי שהה במעצר באיזוק אלקטרוני בקרבת מקום בגין עבירות רכוש וניצל את יציאתו מהמקום על מנת להצביע ביום הבחירות לכנסת לצורך ביצוע השוד.

בחיפוש שנערך נתפסו ברשותו של החשוד ממצאים רבים הקושרים אותו לעבירה המיוחסת לו. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת. לאור חומר הראיות הגישה פרקליטות מחוז חיפה, הצהרת תובע נגד החשוד כאשר מחר (שני) יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות