fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משולש משפחתי: הבעל, האישה והבן הבכור

האישה התגרשה מבעלה שגילה שבנו הבכור הוא בן הזוג של גרושתו
בית משפט | צילום: פוטוליה

משפטי גירושים יכולים לעיתים לחשוף דרמות שהיו חבויות מתחת לפני השטח והדרמה הזו שייכת לבני זוג מהאזור. האב נישא בשנית לפני 12 שנים לאישה צעירה ממנו בעשר שנים שעבורה היו אלו נישואיה הראשונים. למשפחה הזו הצטרפו, גם שני ילדיו של הבעל מנישואיו הקודמים.

בשנים הראשונות התנהלה הזוגיות על מי מנוחות. למרות פערי הגילאים בני הזוג שקלו אפילו להביא ילד לעולם. רק לפני שלוש שנים החלה הדרמה להסתעף. לטענת האישה בעלה החל להתעמר בה ובשני ילדיו. האחד כיום בן 23, יוצא יחידה קרבית והשני צעיר לפני גיוס.

האישה שטחה בפני עו"ד שרין סולן מערכת יחסים קשה שבמהלכה סבלה לדבריה התעללות נפשית קשה. היא סיפרה שבעלה השתמש נגדה ונגד שני ילדיו בביטוים פוגעניים ומשפילים. שלא בנוכחותם השפיל אותה גם במישור המיני.

עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

בשלב מסוים הגיעה האישה למשרד של עו"ד סולן לחתום על תצהיר אותו רצתה לגבות באישור בנה החורג. האחרון הגיע איתה ותמך בעמדתה מתחילתה ועד סופה. הבעל טען בדיון שנערך בבית המשפט למשפחה כי אשתו ובנו בכורו רקמו נגדו מזימה כדי לעשוק אותו ולנשל אותו מכל הרכוש. האישה הכחישה את טענותיו וכך גם בנו הבכור.

האישה טענה כי היא לא מבקשת דבר אלא להשתחרר מהסבל הנורא שעברה בשנים האחרונות וכל מבוקשה הוא לחלק את הרכוש שנצבר במהלך השנים שחיו יחד. בית המשפט ציווה לחלק את הרכוש ביניהם בשוויון מלא, אבל אחרי שהזוג התגרש התברר לבעל מהר מאד כי מי שעבר להתגורר עם האישה הצעירה כבן זוגה הוא לא אחר מאשר בנו הבכור.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות