fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקדמים את מצעד הגאווה של תל אביב יפו במרכז טיימס-סקוור, לונדון ואמסטרדם

משרד התיירות יחד עם עיריית תל אביב-יפו בקמפיין חדש בערים מרכזיות בעולם לקראת מצעד הגאווה של תל אביב.
מצעד הגאווה של תל אביב פורסם בעולם | צילום: באדיבות דוברות משרד התיירות
מצעד הגאווה של תל אביב פורסם בעולם | צילום: באדיבות דוברות משרד התיירות

לרגל פתיחת השמיים והסרת מגבלות הקורונה ולקראת מצעד הגאווה בתל אביב, שיערך ב-10 ביוני, יוצאים מנהלת עיר עולם של עיריית תל אביב יפו ומשרד התיירות בקמפיין ייחודי, שיעלה במרכזי הערים ניו יורק, לונדון ואמסטרדם.

את הקמפיין, תלווה הכותרת "חוזרים לגאווה בתל אביב" (BACK TO TEL- AVIV PRIDE) ומטרתו להביא למצעד בתל אביב תיירים וקהלים נוספים לאלה המגיעים, באופן מסורתי, בכל שנה, במיוחד לאחר שנתיים של קורונה.

הקמפיין המרכזי עלה אמש (רביעי) בטיימס-סקוור בניו יורק, על שלט הנאסד"ק המפורסם, עליו יופיע במשך שבועיים. כמו כן השבוע עלה הקמפיין בלונדון, בשילוט חוצות, שלטי פרסום ברחבי העיר.

באמסטרדם יעלה הקמפיין ב-27 במאי בשילוט חוצות במרכז העיר, בתחנות הרכבת התחתית והטראם. הקמפיין מסייע במאמצי השיווק והמיצוב של תל אביב יפו כעיר מודרנית, פלורליסטית בה כל תייר יכול למצוא את מקומו וליהנות מחופשה ייחודית.

מצעד הגאווה בתל אביב יפו יתקיים ביום שישי 10 ביוני, והוא האירוע המרכזי והמסכם של אירועי הגאווה בעיר, המתקיימים בימים אלה. מסלול המצעד יחל סמוך לספורטק וימשיך עד גבעת המופעים בפארק גני יהושע, שם תוקם הבמה המרכזית ויתקיימו המופעים המרכזיים של המצעד. לאורך המצעד ילוו את הצועדים משאיות עם מיטב הדיג'ייז מחיי הלילה של הקהילה הגאה בעיר.

במסגרת מאמצי קידום המצעד ברחבי העולם, מארח משרד התיירות, בשיתוף עם עיריית תל אביב יפו משלחת עיתונאים ומשפיענים מהעולם, כולל סיורי גאווה באנגלית בעיר ומגוון אירועים בשפות שונות.

שר התיירות יואל רזבוזוב: "שמח שאחרי שנתיים תל אביב חוזרת לחגוג גאווה כמו שצריך. אנחנו במשרד התיירות תומכים ומשווקים את המצעד כחלק מהמוצר התיירותי העשיר שיש לנו פה בישראל, אבל גם לא שוכחים שהמאבק לשוויון זכויות לא נגמר. שוויון זכויות, כמו גם חזרתם של התיירים למדינה, זה זה רווח גדול בשביל מדינת ישראל כולה."

רון חולדאי ראש-עיריית תל אביב יפו: "תל אביב היא המקום להיות מי שאתה! אירועי הגאווה בתל-אביב-יפו הם מסורת ארוכת שנים שבמרכזה מסרים של שוויון וקבלה. תל-אביב-יפו, שהיא בית חם לכל הקהילות שחיות בה וגאה להיות עיר פורצת דרך ביחס לקהילה הלהט"בית ומקור השראה עולמי, תחגוג ותצעד גם השנה למען המשך המאבק לשוויון מלא של כל אזרח ואזרחית.
הקהילה הגאה, כקבוצת מיעוט שנלחמת לשוויון זכויות, הצליחה במהלך השנים לשנות מציאות ולבנות את עצמה כקהילה חזקה וייחודית בעלת מפעלים תרבותיים עשירים ופורצי דרך. התרבות הגאה פיתחה מסורות מפוארות לאורך השנים, ואלה יבואו לידי ביטוי באירועי הגאווה השנה, אשר יסמלו את "החזרה לגאווה" ויאפשרו למאות אלפי חוגגים להשתתף במפגן של סובלנות, פתיחות, מגוון וקבלת האחר."

 

מצעד הגאווה של תל אביב פורסם בעולם | צילום:  באדיבות דוברות משרד התיירות
מצעד הגאווה של תל אביב פורסם בעולם | צילום: באדיבות דוברות משרד התיירות

 

מצעד הגאווה של תל אביב פורסם בעולם | צילום:  באדיבות דוברות משרד התיירות
מצעד הגאווה של תל אביב פורסם בעולם | צילום: באדיבות דוברות משרד התיירות
לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות