fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפגעי הריח הקשים בקרית חיים מפליטות גזים מאחד המכלים של תש"ן

בסיור שערך היום עובד איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה נמצאו עדויות לפליטות גזים מאחד המכלים שלא היה בשימוש עד עתה
ממצאי הבדיקה במצלמה התרמית | צילום: איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה
ממצאי הבדיקה במצלמה התרמית | צילום: איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה

במסגרת המשך הטיפול בתלונות על מפגעי הריח הקשים והדליפות מחוות המיכלים מתש״ן, ערך היום, חמישי, עובד איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה, סיור נוסף שבו בוצעה בדיקה באמצעות המצלמה התרמית שברשות האיגוד.

בסיור, שבמהלכו בוצעה בדיקה מול שורת המכלים המקבילה לבתי המגורים ברחוב דגניה בקרית חיים מערבית, נמצאו עדויות לפליטות גזים מאחד המכלים שלא היה בשימוש עד עתה. בדיקה זו מאששת את הצילומים בטכנולוגיה זו, שבוצעו על ידי העיריה ומצביעים על פליטות גזים ממכל זה.

הממצאים מהיום נתמכים עם ריחות דלקים שהריח עובד האיגוד בהתאם לכיווני הרוח שנבדקו על ידו. דוח מלא אודות הסיור יועבר לעיריית חיפה ולמשרד להגנת הסביבה לצורך נקיטה בפעולות אכיפה.

בכוונת איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה להמשיך ולבצע בדיקות נוספות בחוות המכלים בתיאום עם המשרד להגנת הסביבה.

תש"ן: "קמפיין שקרי, פופוליסטי ומתוזמן"

מחברת תש"ן נמסר בתגובה: "תש"ן היא חברה חיונית למשק האנרגיה בישראל ולתפקודו הרציף. החברה מקצועית, בטוחה ומשקיעה משאבים רבים ואמצעים חדישים במתקניה. התמונה שצולמה על ידי איגוד ערים מתעדת מכל מושבת, שאינו פעיל כבר כמה עשורים. התמונות שצולמו יכולות גם להתקבל מהפרשי טמפרטורה באוויר כמו גם מאבק או חלקיקים באוויר.

"מן הראוי לפנות לחברה או להעביר דוח לבדיקה על מנת שתוכל להתייחס לפרטים, אך באופן לא מפתיע שוב בחרו לפנות לתקשורת ולהציג שברירי מידע מעורפל.

"לצערנו, מתוך שיקולים פוליטיים ואינטרסי נדל"ן מקודם קמפיין שקרי, פופוליסטי ומתוזמן שכל מטרתו לפגוע בחברה ולבנות 'תיק' לקראת השימוע בעיריית חיפה.

אנו שבים וקוראים לגופים הרלוונטיים למצוא פתרון אמיתי למיקום חוות המכלים, לעבוד בשיתוף פעולה – ולא לייצר פייק ניוז וכותרות סרק".

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות