fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"ל חברת יפה נוף ערן לויטה התפטר מתפקידו

מקורבים ללויטה מעריכים כי כמות הלחצים לקראת השקת פרויקט המטרונית, הביאו אותו להכריע כי בריאותו חשובה לו יותר. בינתיים יחליף אותו בתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה, רו"ח ישראל גור אריה
מנכ"ל יפה נוף, ערן לויטה
מנכ"ל יפה נוף, ערן לויטה (צילום: יח"צ, יפה נוף)
מנכ"ל יפה נוף, ערן לויטה
מנכ"ל יפה נוף, ערן לויטה (צילום: יח"צ, יפה נוף)

שלושה חודשים לפני שפרויקט הדגל של חברת יפה נוף, פרויקט המטרונית יוצא לדרך, הודיע השבוע מנכ"ל החברה ערן לויטה פרישתו מהתפקיד. לויטה הודיע השבוע ליו"ר דירקטוריון החברה על כוונתו לסיים את תפקידו לאלתר ולפרוש מניהול החברה מסיבות אישיות. עד לבחירת מנכ"ל חדש ישמש סמנכ"ל הכספים של החברה, רו"ח ישראל גור-אריה כממלא מקום. לריסה ליאוחוביצקי תשמש כמנהלת פרויקט המטרונית עד להשלמת הפרויקט והפעלתו בעוד מספר חודשים.

"לפני כשנתיים, קיבלתי על עצמי את תפקיד מנכ"ל חברת יפה נוף במטרה להשלים את פרויקט המטרונית, בו הייתי מעורב משלבי התכנון הראשוניים", אמר השבוע לויטה. "הודעתי היום ליו"ר החברה על החלטתי לסיים את תפקידי לאלתר מסיבות אישיות, סמוך להשלמת הפרויקט והפעלת המטרונית".

לויטה (51), מנכ"ל חברת יפה נוף בשנתיים האחרונות בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית מהטכניון, עם התמחות בתחומי התחבורה והבניין, החל לעבוד כמהנדס ביצוע בחברת יפה נוף בשנת 1999 ועסק בליווי פרויקט המטרונית. בשנת 2006 מונה ערן לויטה לסמנכ"ל תשתיות ומשנה למנכ"ל יפה נוף. לפני כשנתיים, בשנת 2011, עם פרישתו של אינג' דורון מגיד, בחרה ועדת האיתור של יפה נוף בראשותו של יו"ר דירקטוריון החברה רו"ח ג'קי ואקים בלויטה למנכ"ל החברה. לויטה מונה למנכ"ל יפה נוף בתקופה בה נעצרה ההתקדמות בפרויקט המטרונית בשל התנגדות משרד האוצר להגדיל את תקציבו. במהלך השנתיים האחרונות חודשה הקמת מסלולי המטרונית והפרויקט יושלם ויחל לפעול באוגוסט השנה.

לפני כשלושה חודשים, עבר לויטה ניתוח מעקפים. השבוע העריכו מקורביו, כי כמות הלחצים הקיימים לקראת סיום פרויקט המטרונית, הכריעו אותו והביאו אותו למסקנה שעדיף לו לפרוש מתפקיד מנכ"ל החברה כבר היום, למרות רצונו לסיים את הפרויקט.

יו"ר יפה נוף רו"ח ג'קי ואקים: "לויטה מונה לתפקיד המנכ"ל בתקופת משבר סביב תקציב המטרונית. לאחר שנתיים של עבודה מאומצת הפרויקט נמצא בשלבי השלמה סופיים לקראת הפעלה. אני מודה לערן ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

ראש עיריית חיפה יונה יהב: "חברת יפה נוף, חברת בת של עיריית חיפה, ממלאת תפקיד חשוב ומרכזי בשיפור איכות החיים בחיפה, ע"י פיתוח ושדרוג תשתיות, סלילת עורקי תחבורה, שיפור התחבורה הציבורית ובניית מבני ציבור בחיפה. ערן לויטה גדל וצמח ביפה נוף עד לתפקידו האחרון כמנכ"ל החברה ויש לו חלק משמעותי בפעילות זו. על כך נתונה לו תודתי והערכתי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות