fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נמשכים החיפושים אחר אם הפעוטה שנמצאה משוטטת

במשטרת זבולון ממשיכים לחקור את נסיבות היעלמותה של מרים זבידאת בת 38 מבשמת טבעון. ביום שישי בערב, נמצאה פעוטה ביתה של הנעדרת כבת שנתיים, כשהיא משוטטת לבדה, יחפה ורטובה במזג אוויר סוער, בסמוך לישוב איבטין, מזרחית לקרית אתא. נעצר חשוד המקורב למשפחה.
נרצחה. מריה זובידאת (תמונה באדיבות משטרת ישראל)

במשטרת זבולון ממשיכים לחקור את נסיבות היעלמותה של אם צעירה מאיבטין. ביום שישי בערב, נמצאה פעוטה כבת שנתיים, כשהיא משוטטת לבדה, יחפה ורטובה במזג אוויר סוער, בסמוך לישוב איבטין, מזרחית לקרית אתא.

חשש לחייה. מרים זבידאת(תמונה באדיבות משטרת ישראל)

עובר אורח שמצא את הפעוטה, העביר אותה לכוחות מג"ב שסיירו באזור , ומשם לתחנת משטרת זבולון. בתחנת המשטרה, נקלטה הפעוטה המבוהלת, על ידי שוטרת שהחליפה את בגדיה ונתנה לה ממתקים וצעצועים. אמבולנס הוזמן אל תחנת המשטרה, ויחד עם השוטרת, הובהלה הפעוטה לבית החולים רמב"ם לקבלת טיפול רפואי. מבית החולים, הועברה הפעוטה לשירותי הרווחה.

במקביל, נעשו פעולות חקירה רבות, על מנת לאתר את משפחת הפעוטה. בשבת בבוקר, מסר רכז המודיעין של תחנת המשטרה כי משפחת הפעוטה מתגוררת באחד מהכפרים באזור. שוטרי זבולון שנסעו אל הכפר, כינסו את כל בני המשפחה וגילו כי אימה של הפעוטה נעדרת. באותו מעמד, אותר אביה של הפעוטה, שסיפר לשוטרים כי הילדה נמצאת בחזקתה של גרושתו ואינה מתגוררת עמו.

לאחר שהאם לא התייצבה לחקירה, הוציאה משטרת זבולון הודעה כי קיים חשש לחייה של האם מרים זבידאת בת 38 מבשמת טבעון וכי היא מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחריה. חוקרי המשטרה אינם פוסלים כי האם נחטפה על רקע סכסוכים משפחתיים בעדה הבדואית ובתה שהייתה עמה ננטשה. כל בני המשפחה נחקרו ושחררו. במקביל, נעצר אחד משכניה של האם בחשד למעורבות בהיעלמותה.

בדיון הארכת מעצרו שהתקיים בבית משפט השלום בקריות, אמר נציג המשטרה כי מיוחס לחשוד חשד של קשירת קשר לביצוע פשע. סנגורו של החשוד עו"ד גיל משה אמר בתום הדיון: "הארכת המעצר נעשתה בהסכמה. מדובר בשכן של המשפחה. האם ביקשה ממנו טרמפ ביום שישי והוא הסיע אותה ואת בתה לאיבטין ונסע משם זו הייתה הפעם האחרונה שראה את האם והילדה. אחר כך הוא שמע שהילדה נמצאה לבדה והגיע מיוזמתו למסור עדות. אין לו שום קשר לפרשה".

בתוך כך הפעוטה עדיין מאושפזת להשגחה בבית החולים לילדים מאייר ברמב"ם חיפה והיא מטופלת על ידי אביה ובני משפחה וגורמי הרווחה של בית החולים שמסייעים להם.

מפקד תחנת זבולון נצ"מ אילן סרדל מסר בתגובה: "אנו בודקים את כל כיווני החקירה. מלבד לחקירה הגענו לנקודה בה נמצאה הפעוטה וסרקנו את כל האזור כבר שלוש פעמים. מזג האויר מקשה מאחר והשטח מוצף במים. למרות זאת, הקצינים והשוטרים מחפשים, זה לא אומר שהיא שם, אבל אנחנו מכסים את כל האפשרויות. אנו סורקים את יער קרית אתא, מתל רגב ועד לאיבטין, אבל יש עוד עשרות פעילויות חקירה לעשות".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות