fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מזעזע: פגע בכלבה והשאיר אותה גוססת

בתחילת השבוע ברחוב אלכסנדר זייד בקרית חיים, כלבתם של משפחת אלביליה יצאה משער החצר בסמוך לבית. נהג שעבר ברחוב דרס אותה וברח.
רגע לפני הדריסה | צילום: מצלמות האבטחה
רגע לפני הדריסה | צילום: מצלמות האבטחה

ביום ראשון האחרון, כלבתם בת ה-16 של משפחת אלביליה מקרית חיים, יצאה משער החצר וטיילה בסמוך לביתם ברחוב אלכסנדר זייד, הכלבה כבר מבוגרת מאוד ועם עיוורון קל.

נהג שעבר באותו הזמן ברחוב, ראה את הכלבה משוטטת על הכביש ולמרות ששם לב אליה, דרס אותה והמשיך בנסיעתו.

באחת ממצלמות האבטחה ניתן היה לראות בבירור כי הנהג נעצר לפני הכלבה כאשר ראה אותה ובכל זאת החליט לדרוס אותה ולהותיר אותה גוססת על הכביש.

קארין אלביליה (23), בת המשפחה, פרסמה בפייסבוק כי היא מתחננת לעזרת הציבור למצוא את הנהג הפוגע, בכאב וצער רב הכלבה נפטרה בעקבות הדריסה.

אלביליה כתבה בפוסט: " כל מי שראה או יודע משהו נא ליצור איתי קשר בבקשה. תותי שלי הלב נשבר הנשמה מתה אוהבים ומבטיחים למצות עם הרוע של הנהג את הדין".

הכלבה של משפחת אלביליה לאחר הפגיעה | צילום: קארין אלביליה
הכלבה של משפחת אלביליה לאחר הפגיעה | צילום: קארין אלביליה

לאחר חיפושים רבים, אלביליה עדכנה בפוסט בפייסבוק כי הנהג הפוגע נמצא, והגיעה להתעמת איתו על המעשה. אלביליה מספרת: "הגעתי עד לנהג לבית שלו, עשיתי חיפושים רבים עד שמצאתי אותו, מה שהמשטרה הייתה צריכה לעשות אני עשיתי בעצמי ועוד במצב הרגשי והסערת רגשות שהייתי בה".

"הנהג הרוצח אמר במילים הללו 'אז מה בסך הכל כלבה מה אני נראה לך וטרינר?' הוא הודה שעלה עליה" מוסיפה אלביליה, "כששאלנו למה הוא לא הודיע לאף אחד ולא עצר, אמר שלא היה לו טלפון וגם גיחך לי בפנים כשאני עם אחיי הקטנים לידי והם שומעים את הכל. טיפת חמלה וצער לא היו בו".

אלביליה הגישה תלונה במשטרה, לטענתה היחס מצידם למקרה היה מזלזל והיא בספקות רבות לגבי המשך הטיפול ברשלנות של הנהג ודריסת הכלבה שנפטרה.

ממשטרת ישראל נמסר: "הוגשה תלונה והאירוע כרגע בחקירה".

 

אזהרה צפייה: הכלבה נדרסה ונוטרה גוססת על הכביש

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות