fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבית הדין: הבעל ניהל רומן עם גרושתו ורכש לה בית

עו"ד שרין סולן ואביה שמאי
עו"ד שרין סולן ואביה שמאי

חמישה חודשי נישואים הספיקו לבני זוג מהאזור להגיע לבית המשפט לענייני משפחה בקריות לקרב גירושין. מדובר בבני זוג שהיו נשואים בעבר לבני זוג אחרים ולאחר שהכירו החליטו להתחתן. כתב התביעה מטעם האשה הוגש על ידי עו"ד שרית סולן ועל פי הנטען בו שכרה האשה בלש פרטי שיעקוב אחרי בעלה מסגרת המאבק שהם מנהלים על חלוקת הרכוש. מתברר כי לבעל עומד להיוולד תינוק מגרושתו הראשונה וכי הדירה שקנו השניים רשומה על שם גרושתו של הבעל. האשה תובעת מבעלה גט ופיצוי על סך חמישה מיליון שקלים.

בכתב התביעה טוענת האשה: "לנוכח העובדה שנישואיה לאיש העסקים, היו נישואין שניים שלה, וכי אין לה ילדים מנישואיה הראשונים, הרי שעתה היא תתקשה להתחתן בפעם השלישית ויתרה מכך להביא ילד לעולם, ובכך, נגרם לה נזק בלתי הפיך". עוד נטען בכתב התביעה כי האישה "הפכה ללעג ולקלס בעיני משפחתה במיוחד לאחר טקס האירוסין המפואר שערכו בני הזוג, שבמהלכו, הרעיף עליה הבעל מתנות יקרות ערך בשווי עשרות אלפי שקלים והצהיר על אהבתו הרבה אליה…בו בזמן, שהמשיך לנהל מערכת יחסי אינטימית עם גרושתו ואם ילדיו".

האישה דורשת פיצוי כספי בסך שלושה מיליון שקלים ואת מלוא הזכויות על הדירה שרכשו באחד מיישובי הצפון, בשווי שני מיליון שקלים לאחר שהתברר לה באמצעות החוקר הפרטי ששכרה כי, כי הבעל ניצל את תמימותה ורשם את הדירה על שם גרושתו, כשאמר לה כי הדירה לא נרשמה על שמה משיקולים של מיסוי.

הבעל, טוען מנגד בכתב הגנה שהגיש, כי את הדירה הוא רכש עם גרושתו ועל כן היא שייכת להם אולם לבית המשפט הובא מתווך העסקה שטען כי אינו מכיר את הגרושה וכי את הדירות הראה לבעל ולאשתו הטרייה. כעת מבקשת האשה מבית המשפט להענות לבקשתה ולתת לה את מבוקשה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות