fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבוטחי כללית: התרופות מגיעות אליכם עד הבית

שירות חדש ויעיל של כללית המייתר את הצורך להגיע למרפאה: תרופות עד הבית באמצעות שליח בתוך פרק זמן של עד 72 שעות
תרופות עד הבית. לריסה פבלצ'וב, סגנית רוקחת בחיפה | צילום: דוברות כללית
תרופות עד הבית. לריסה פבלצ'וב, סגנית רוקחת בחיפה | צילום: דוברות כללית

לאחר שכללית הפעילה במהירות, במהלך בידוד הקורונה, שירות של הכנת מארזי תרופות לאיסוף עצמי, מעתה ניתן מעתה גם להזמין משלוח של תרופות עד הבית. בכך כללית מרחיבה את הפתרונות לקבלת תרופות בנוחות ותוך צמצום הצורך בהגעה לבית המרקחת.

בשירות החדש, המטופל מזמין באמצעות האתר או אפליקציית כללית את התרופות. תמורת תשלום של 27 שקלים (פטור לבני 75 ומעלה בתקופת הקורונה), יובא לביתו מארז התרופות בתוך פרק זמן של עד 72 שעות בשבוע עבודה, למעט מספר פריטים שבאשר להם יש מגבלה. התשלום מבוצע באמצעות הוראת התשלום הקבועה (בילינג).

מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, רונן נודלמן, מציין, כי השירות החדש הוא נדבך נוסף בשורה של יוזמות בכללית, שמטרתן להקל על המטופלים בקבלת תרופות ושיישומן הואץ בימי קורונה. מבוטחי כללית יכולים זה זמן רב לקבל את מנת התרופות החודשית שלהם למשך ארבעה חודשים, וכך מצטמצם הצורך להגיע לבית המרקחת לשלוש פעמים בשנה. בנוסף, ניתן לזמן תור לבית המרקחת ולהתקבל ללא המתנה, אפשר להזמין מארז לאיסוף עצמי, ועתה, ניתן לקבל את התרופות עד הבית באמצעות שליח. מדובר בשירות שכללית עמדה להציע למבוטחיה בכל מקרה ושיישומו זורז בעקבות מגפת הקורונה.

לאחרונה חתמה כללית על הסכם קונסיגנציה עם עוד שני סניפי סופר פארם – באח"י אילת קרית חיים וברחוב העצמאות בקרית אתא. עתה גם בשני סניפים אלה יכולים מבוטחי כללית למשוך תרופות מרשם בהשתתפות עצמית בלבד, כמו בבית מרקחת במרפאה.

שירות תרופות עד הבית על ידי שליח החל לפעול בחיפה ובקריות ויורחב בהמשך לרחבי מחוז חיפה וגליל מערבי.

לאתר כללית

חדשות נוספות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות