fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יובל המבולבל הגשים חלום לאסף בן השנתיים

אסף שטרית, בן שנתיים, מאושפז במחלקת המטו-אונקולוגית ילדים ברמב"ם, כבר שלושה חודשים. לפעוט הקטן, שנלחם בגיל כה צעיר במחלת הסרטן, היה רק חלום אחד: לפגוש את כוכב הילדים הנערץ עליו, יובל המבולבל

היום, (יום רביעי)  החלום של אסף שטרית בן השנתיים התגשם, בסיוע ארגון וראייטי ישראל. יובל המבולבל הגיע למחלקה האונקולוגית בבית החולים ברמב"ם, שם פגש את אסף. הפעוט הנרגש שיחק עם יובל במשך זמן רב, כשהוא שואל אותו שאלות ושר איתו שירים. כוכב הילדים העניק למעריץ הצעיר, חולצה, תמונה חתומה, ערכת די.וי.די ובובה בדמותו.

בובה זהה לזו שאסף קיבל היום, סייעה לו עד כה להתמודד עם הטיפולים הכואבים: לאסף יש צנתר שעובר קרוב לליבו, ודרכו הוא מקבל תרופות לטיפול במחלתו. כדי להתרגל לרעיון הלא פשוט ולטיפול הכואב, הצוות הרפואי הרכיב צנתר דומה לבובת יובל המבולבל שנמצאת ברשותו של אסף, וכך הצליח הפעוט להתרגל לרעיון.
בתמורה למתנות, העניק אסף הקטן ליובל המבולבל, חיבוקים ונשיקות ללא הרף, ונפרד ממנו בביישנות, כשהוא לוחש לגיבור שלו שהוא אוהב אותו.

אסף ויובל, היום ברמב"ם. (צילום: פיוטר פליטר)

את הביקור המרגש ליוו, דרך הפלאפון, אביו של אסף, ושלושת אחיו, ביניהם, אחיו התאום של אסף, גיא, אשר "נתקעו" בביתם בכרם בן זמרה, מפאת השלג שיורד באזור.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות