fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשד לפיגוע בחיפה: בן 20 נפצע קשה, מחבל עם גרזן נוטרל | תיעוד

במד"א דיווחו לפני זמן קצר (שני) כי צעיר בן 20 נדרס, ולפי המשטרה במקום ישנו מפגע שנוטרל: "הרקע בבדיקה". בתיעוד מהזירה נראה החשוד שוכב כשלצידו גרזן, ורכב שהתנגש בחומה
פיגוע בחיפה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צעיר כבן 20 נפצע באורח קשה לפני זמן קצר, הבוקר (שני) בחיפה. על פי הדיווח של מד"א הוא נפגע מפגיעת רכב – סמוך לבסיס חיל הים בעיר. המשטרה הודיעה כי "מפגע נוטרל" במקום וכי כוחות שהוזעקו לשם פתחו בסריקות. "הרקע לאירוע בבדיקה", נמסר.

מזירת האירוע פיגוע בחיפה | צילום: איחוד הצלה
פיגוע בחיפה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בתמונות שהופצו מהזירה נראה האיש שככל הנראה הינו המפגע שנוטרל, כשהוא שרוע על הכביש ולידו גרזן. בתמונות נראה גם רכב שהתנגש בחומה של הבסיס. על פי החשד, המחבל הגיע ברכב למקום ודרס את הצעיר – ואז יצא עם גרזן ונוטרל.

הצעיר שנפצע, ברחוב יעקב כספי בחיפה, פונה על ידי מד"א לבית החולים רמב"ם בעיר, כשהוא סובל מפציעות ברגליו. פרמדיק מד"א חנן זוהר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב סמוך לחומה כשהוא בהכרה וסובל מחבלות קשות בגפיים תחתונות. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".

צפו בתיעוד מזירת האירוע: 

 

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות