fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא זקוקים למענק הממשלתי? בקרית ים הופעל חשבון בנק לתרומות

ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור הודיע על הפעלת חשבון בנק של עמותה עירונית, אליו ניתן להעביר את כספי התרומות לבעלי עסקים בעיר ולמשפחות נזקקות
חשבון בנק המיועד לתרומות. ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור | צילום: דורון גולן
חשבון בנק המיועד לתרומות. ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור | צילום: דורון גולן

ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור, הודיע הבוקר, ראשון, על חשבון בנק מיוחד, המיועד לתרומות של הציבור לסיוע לבעלי עסקים ולמשפחות שנקלעו לקשיים בעקבות משבר הקורונה.

מיד עם הודעת ראש הממשלה על מענק הסיוע לכל אזרח, הודיע אבן צור, כי החליט לתרום את כספי המענק שלו למי שבאמת זקוק לכסף הזה. במקביל, קרא לכל מי שמרגיש כמוהו להצטרף ליוזמה ולתרום את המענק. לדברי אבן צור, ראש הממשלה נתניהו החליט לחלק את המענק לכל אזרח כדי לחסוך בביורוקרטיה, ולכן על האזרחים להשלים את המלאכה ולדאוג שהכסף יגיע לייעודו הנכון.

לצורך כך חידש אבן צור את פעילותה של עמותה עירונית, ואת כספי התרומות ניתן להעביר באמצעות חשבון הבנק של עמותה זו.

ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור: "לפי כמות התגובות שקיבלתי אני יודע שעשיתי את הדבר הנכון ושיש הרבה מאוד אנשים שמסכימים איתי ומעוניינים לתרום את כספי המענק. רבים מהפונים מחכים לקבלת המענק כדי להעביר אותו לידי העמותה. בכסף שייאסף נחלק לכל משפחה או אדם שנזקק תווי קניה לרכישת מזון ברשתות מזון מקומיות, כך שכולם ייצאו נשכרים מהיוזמה".

פרטי חשבון הבנק לתרומות: בנק פועלים (12) סניף 743 מספר חשבון 651995.

הבוקר פרסמה עיריית קרית ים בדף הפייסבוק שלה, כי מנתוני תחלואת הקורונה שפורסמו הבוקר, ראשון, עולה כי ביממה האחרונה לא נרשמו חולים חדשים, אולם רק על פי הנתונים שיפורסמו מחר ומחרתיים נדע האם נמשכת מגמת הבלימה בעיר. "זו ההזדמנות להזכיר לכולנו לנהוג על פי ההנחיות להימנע מהתקהלויות ולהקפיד על עטיית מסכות, ריחוק חברתי והיגיינה", נכתב בהודעה.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות