fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיסון נגד שפעת למטופל בן 116

במרפאות כללית התקבל משלוח ראשוני של חיסוני שפעת, המיועדים לחולים קשים המרותקים לביתם. אחד מהם הוא בן 116 שכבר הספיק להתחסן בחייו עשרות פעמים
חיסון נגד שפעת למטופל בן 116 | צילום: דוברות כללית
חיסון נגד שפעת למטופל בן 116 | צילום: דוברות כללית

הכמות הראשונית של חיסונים נגד שפעת, שנחתו לאחרונה במרפאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, מיועדת לחולים קשים המרותקים לביתם. אחד החולים שחוסן נגד שפעת הוא בן 116 (יליד 1904), אב לשישה בנים וחמש בנות מאשתו הראשונה וסב ללא פחות מ-60 נכדים. אשתו הנוכחית, בת 59 בלבד, נמצאת כל העת לצידו ומטפלת בו במסירות רבה. מאשתו הנוכחית יש לו עוד בן ובת.

עד לפני כחודשיים הגיע המטופל בעצמו למעקב וטיפול במרפאת כללית. לאחרונה, נחלש מאוד והוא מטופל במסגרת הוספיס בית לא אונקולוגי על ידי צוות היחידה להמשך טיפול ומעקב של כללית. הוא סובל מבעיות שמיעה ולכן יש קשיי תקשורת עימו, אך הוא שמח מאוד, כשהאחות סחר נאטור מהיחידה להמשך טיפול ומעקב של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי הגיעה לביתו במיוחד כדי לתת לו חיסון נגד שפעת. לדבריו, העובדה שצוות כללית זכר הגיע ולחסן אותו הרגיעה אותו מאוד, שכן עד כה נהג להגיע ולהתחסן במרפאה.

בכללית מנצלים את המלאי הראשוני והמוגבל של חיסוני השפעת לביקורי בית יזומים, במטרה להשלים את מבצע החיסונים לחולים מרותקים לביתם הנמצאים בדרגת סיכון גבוה.

השנה תגיע כמות מוגדלת של חיסונים לכללית, בהערכה שתהיה היענות רבה למבצע החיסונים ובשל חשיבותם הגוברת בשל מגפת הקורונה.

במהלך החודש יגיעו משלוחים נוספים של חיסונים, ואז יחלו בכללית במבצע החיסונים, שהשנה, בשל אילוצי הקורונה יתבצע במתכונת שונה כדי למנוע התקהלויות ולא תתאפשר פנייה ישירה למרפאות, אלא לפי זימון מתוכנן של מטופלים בהתאם לרמת הסיכון הרפואית.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות