fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חייל משוחרר: "ידידה גנבה ממני זרע"

"כל העיר מדברת על זה שאתה עומד להיות אבא", כך התגלה לחייל משוחרר שחזר לחופשה מאילת וגילה כי ידידה שעימה קיים פעם אחת יחסים הוליכה אותו שולל, נכנסה ממנו להריון על אף ששיקרה כי אינה יכולה להביא ילדים לעולם. האב באמצעות עו"ד סופי ספקטור יגיש תביעה למשמורת
אבא ובן
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

"כל העיר מדברת על זה שאתה עומד להיות אבא", כך התגלה לחייל משוחרר מהצפון בן 24, כי אשה בת 28 שהיה עימה ביחסי ידידות נכנסה ממנו להריון ברמאות. השניים מעולם לא ניהלו מערכת יחסים. הצעיר עבד באילת בעבודה מועדפת, והגיע לעיתים לבקר את משפחתו. השניים נפגשו באקראי, והאשה סיפרה לו בכאב כי הינה סובלת מבעיות רפואיות, ורופאה הודיע לה כי לעולם לא תוכל להיכנס להריון. על כן בן זוגה עזב אותה.

אבא ובן
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

יצוין כי בשל פער הגילאים (ארבע שנים) בין השניים היו יחסי ידידות בלבד. הצעיר היה תמיד חביב הבנות, נער מוצלח שסיים בהצטיינות את לימודיו בתיכון והתגייס לשירות בחיל קרבי. לאחר הצבא החל לעבוד בעבודה מועדפת באילת ותכנן את עתידו. בניגוד לאשה שחיה במצב סוציואקונומי נמוך, גדלה בבית מפורק וסיימה את לימודיה ללא תעודת בגרות ואף לא שירתה בצבא. האשה יצרה עם הצעיר קשר והזמינו לצאת, אך בשל עבודתו המרוחקת ופער הגילאים הסביר לה כי אינו יכול להיות עימה בקשר. למרות זאת היא התעקשה וביקשה מידי פעם להיפגש, כי המפגשים עימו מרוממים את רוחה.

חודשים עברו והשניים נפגשו שוב בעת ביקורו בצפון ויצאו לבילוי משותף. בסיומו ביקשה האשה נשיקה וחיבוק, אך למרות שלא חש בכך בנוח, התמסר. האשה פיתתה אותו והשניים קיימו יחסי מין. הצעיר אף שאל אותה האם מצבה הרפואי מאפשר קיום יחסי מין וביקש להשתמש באמצעי מניעה.

האשה סירבה בתוקף וטענה כי היא נוהגת במשך שנים לקיים יחסים עם בן זוגה הקודם ולא נכנסה להריון, וכי ואין סיכוי שזה יקרה בשל זריקות ותרופות שהיא נוטלת, משכך היה הדבר האמין לה. עוד באותו הלילה ארז הצעיר את חפציו כיוון שהיה צריך לחזור לעבודתו באילת.

בין השניים נותק הקשר למשך חודשים. עד שהצעיר שלח לאשה הודעה בוואטצ-אפ כעבור זמן מה "מה שלומך". ואילו האשה השיבה לו: "יש לך יום הולדת, מזל טוב, צפויה לך מתנה יפה כשנפגש".

הצעיר כמובן לא העלה בדעתו כי האשה נמצאת בחודשי הריון מתקדמים. בשל עומס בעבודה ומערכת יחסים חדשה שהתפתחה, הוא חזר לביתו בצפון רק אחרי שלושה חודשים. כשפגש בבת משפחה, היא אכן בירכה אותו למזל טוב ואמרה לו: "כל העיר מדברת על זה שאתה עומד להיות אבא בעוד כמה חודשים". הצעיר היה בטוח שזו מתיחה ויצר מיד קשר עם האשה. היא הציעה שייפגשו לקפה, אך גם הזמנה זו התבררה כעוקץ והצעיר ההמום מצא את עצמו בביקור אצל גינקולוג לסקירת מערכות לעובר. הוא גילה כי האשה הונתה אותו ואף נמצאת בהריון מתקדם. הרופא אף בישר כי מדובר בבן.

הצעיר עדיין לא הבין מה מעשיו שם וחשב בתמימותו כי יברך את האשה שהצליחה להיכנס להריון מבן זוגה הקודם. אך אז האם לעתיד בירכה אותו: "מזל טוב, אתה אבא". באותו המעמד הבין כי חייו עומדים להשתנות. הוא נותר ללא מילים וחש מרומה והרגיש כי עולמו חרב עליו. חברתו עזבה אותו, הוא בדיוק התקבל ללימודים במנהל עסקים במוסד אקדמי וחש מושפל.

עו"ד סופי ספקטור מחיפה בתחום דיני אישות ומשפחה המליצה לאב הצעיר להמתין עד לידתו של התינוק ואז לערוך בדיקת אבהות. עו"ד ספקטור: "בשלב הראשון הסברתי לו כי לאחר שהתינוק ייוולד יהיה עליהם לעבור בדיקת רקמות מאחר ועל פי סיפורו אי אפשר לדעת בוודאות האם העובר שלו אם לאו. ולא תהיה בעיה לקבל צו לעשות את הבדיקה מאחר והאשה לא הייתה נשואה ואין חשש לממזרות.

"בית המשפט ייתן צו לביצוע הבדיקה. לאחר הבדיקה ובכפוף לממצאה יצטרך לשקול את צעדיו, ובמידה ויתברר כי הקטין אינו שלו לא יהיה כפוף לשום מחויבות לא משפטית ולא ריגשת וימשיך בחייו. במידה ויתברר כי תוצאות DNA מורות כי הקטין שלו פתוחות לפניו האופציות או להגיש תביעה לגניבת זרע או לקבל את הקטין כבנו ולקבל אחריות משפטית כלפיו. כמובן שהגשת תביעה לגניבת זרע וכן קבלת אחריות משפטית יכולות להיות תחת מטריה אחת".

99 אחוז התאמה
על אף המחדל וההונאה חש הצעיר אחריות והציעה לאשה את עזרתו בכל ההריון, אולם הבהיר כי אינם יימצאו בקשר אינטימי. לאחר מספר חודשים התינוק נולד, בוצעה בדיקת רקמות והתגלתה התאמה של 99 אחוז.

בהתייעצות עם עו"ד ספקטור החליט להיות מעורב בחיי בנו. במהלך ההליך בבית הדין לענייני משפחההתגלה כי לאשה אין כלל בעיות רפואיות וזה היה סיפור כיסוי במטרה להביא ילד לעולם. עוד התגלה כי עשתה זאת כדי לנקום בבן זוגה הקודם. למרות זאת חשבה לתומה כי ברגע שייוודע כי הוא האב, יפתח עימה מערכת יחסים ואף יתגוררו יחד כמשפחה, אך הצעיר סירב. כששמעה זאת אף איימה שלא ייראה את בנו לעולם ותתבע ממנו מזונות גבוהים.

למרות זאת האב הטרי חש מאד נחוש, העתיק את מגוריו בסמוך למגורי בנו התינוק והחליט כי יילחם עליו. אם בנו מגישה לבית המשפט לענייני משפחה תביעות שונות ואף הודתה שאם יעבור לגור עימם היא תבטל את כולם. האב הטרי נקשר לבנו, בחר לגדל ולהכיר בו וכעת הגיש תביעה למשמורת, ואף שוקל להגיש תביעה נגד האשה בגין גניבת זרע.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות