fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא נערכת לחמישה ימי לימודים לתלמידי א'-ד'

עיריית קרית אתא תתגבר את צוותי ההוראה ותאפשר לבתי הספר היסודיים, שבהם יש די מרחבי למידה, ללמד את ילדי כיתות א'-ד' בעיר במשך חמישה ימים ולא שלושה בלבד, על פי מתווה משרד החינוך
קרית אתא נערכת לחידוש הלימודים | צילום: דוברות העירייה
קרית אתא נערכת לחידוש הלימודים | צילום: דוברות העירייה

קרית אתא נערכת לחידוש הלימודים בבתי הספר לתלמידי כיתות א'-ד' במטרה לקיים חמישה ימי לימודים לתלמידי הכיתות הללו.

עיריית קרית אתא נערכת לחידוש הלימודים ומתכוונת לתגבר את מערך צוותי ההוראה ולאפשר לבתי הספר היסודיים, ככל שיש בהם מספיק מרחבי למידה, ללמד את ילדי כיתות א'-ד' בעיר במשך חמישה ימים ולא רק שלושה ימים, על פי מתווה משרד החינוך.

ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ: "כפי שפעלנו לאחר החזרה ללימודים בתום הסגר הראשון, סייענו לבתי הספר היסודיים לאפשר לתלמידי א' ו-ב' ללמוד חמישה ימים בשבוע ולא שלושה, אנו פועלים על פי מתווה משרד החינוך, וככל שיש בידינו נתגבר ונעבה את מערך הלימוד על מנת לאפשר לילדי העיר ולהוריהם לחזור עד כמה שניתן לפעילות ולשגרה תחת מגבלות משרד הבריאות".

בתום הסגר הראשון הפעילה עיריית קרית אתא את מערך החינוך היסודי במתכונת מתוגברת ובכוונתה לעשות זאת גם כעת לאחר שהחזרה ללימודים של כיתות א'-ד' תאושר סופית על ידי קבינט הקורונה. ההגדלה התאפשרה ברוב בתי הספר בעיר, למעט בשניים, בהם לא היו די חללי לימוד שיאפשרו את הרחבת המסגרות.

"בראש ובראשונה אנו רואים את טובת ילדי העיר", אומר פרץ, "ונאפשר את הרחבת מסגרות הלימוד כל עוד אין שינוי בקבוצות הלימוד והקפסולות המותרות".

לקראת חזרת התלמידים למוסדות החינוך מבצעת עיריית קרית אתא היערכות מקיפה בבתי הספר הכוללת ניקיון וחיטוי והכשרת מרחבי לימוד, במטרה להפעילם בהתאם להנחיות לרבות שמירה על קפסולות, היגיינה ועל כללי הבטיחות בצורה המיטבית.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוקהד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות