fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת הובלות תשלם פיצויים על נזקים

בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום קריות נטען כי תכולת הדירה ניזוקה במהלך העברתה והתובעת תפוצה באלפי שקלים
סייעת בגן ילדים נפלה מכיסא ותקבל פיצויים | צילום אילוסטרציה
בית משפט | צילום אילוסטרציה

בית משפט השלום קריות פסק כי חברת הובלות תשלם אלפי שקלים פיצויים עקב נזקים שנגרמו לתכולתה של דירה שהחברה העבירה מתל אביב לנהריה.

על פי כתב התביעה שנידון בפני הרשמת הבכירה יונת הברפלד אברהם, עולה כי התובעת, פנסיונרית ניצולת שואה, הזמינה את חברת מובילי איתמר לארוז ולהעביר את תכולת דירתה מתל אביב לנהריה. בכתב התביעה נטען כי במהלך העבודה הפיל אחד מעובדי החברה ארגז כבד על ארגז אחר למרות בקשתה של התובעת לנהוג בזהירות בחפציה.

עוד נטען כי כאשר נפתחו הארגזים בנהריה גילתה התובעת  שפרטיים וחפצים שונים ניזוקו ונשברו. בכתב התביעה שהוגש על ידי עו"ד אורן חקון, מפורטים הנזקים כמו פסל מזכוכית איטלקית שנשבר, נזק לעציצים, נזק לבגדים למסמכים חשובים ולמדיח הכלים. היא תבעה פיצויים של 16,652 שקלים.

בכתב ההגנה דחה הנתבע את הטענות המיוחסות לו ובבית המשפט הסכימו הצדדים שפסק הדין יינתן ללא פירוט. בפסק הדין חוייב הנתבע לשלם לתובעת פיצויים של 3300 שקלים, אגרת בית משפט בסך 380 שקלים וכן שכר טרחת עו"ד בסך 1200 שקלים.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות