fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ונדליסטים גנבו את מצלמות האבטחה בבית העלמין תל רגב

במצלמות שנותרו במקום נקלטו כמה ממבצעי המעשים, אולם קשה יהיה לזהותם בשל העובדה שהם הסתירו את פניהם
מצלמות אבטחה. פרגון (צילום: יח"צ)
מצלמות אבטחה. פרגון (צילום: יח"צ)
מצלמות אבטחה. פרגון (צילום: יח"צ)
נזק בעשרות אלפי שקלים. פרג'ון (צילום: יח"צ)

שבועות מעטים אחרי שבבית העלמין האזורי בתל רגב, הוכנסה לפעילות מערכת אבטחה משוכללת, שכוללת עשרות מצלמות שפוזרו ברחבי השטח הגדול וחוברו למוקד מיוחד, החלו אלמונים להשחית את המצלמות, לעקור את העמודים, עליהם הותקנו המצלמות ולגנוב כמה מהן.

"מדובר במעשי ונדליזם חמורים ביותר. הנזק שנגרם הוא בעשרות אלפי שקלים. הגשנו תלונות במשטרה. אני מבקש לפעול למניעת הישנות המעשים הללו ותפיסת האשמים", אמר השבוע אריה פרג'ון, יו"ר מועצת בתי העלמין בתל רגב. לדבריו, במצלמות האבטחה שנותרו שלמות נקלטו כמה ממבצעי המעשים הללו, אולם קשה יהיה לזהותם בשל העובדה שהם הסתירו את פניהם. "אני מאמין שעבודת מודיעין טובה של המשטרה תביא לתפיסת האשמים והענשתם", אמר פרג'ון.בית העלמין בתל רגב, המשתרע על שטח של עשרות דונמים, משרת את חברות קדישא של חיפה (אשכנזים, ספרדים וכורדים) וכן את חברות קדישא של קרית מוצקין, קרית ביאליק, קרית ים והמועצה האזורית זבולון ומדי יום נערכות בו הלוויות רבות. בשל גודלו של המקום והעובדה שהוא מחולק לשבעה בתי עלמין, יש קושי באבטחת המקום כולו.

לדברי פרג'ון, המצלמות החדישות פעלו בכל מזג אוויר ואפשרו לראות בכל רגע נתון מה מתרחש באזורי הקבורה או במגרשי החנייה. מצלמות האבטחה הצטרפו לשלטי המידע האלקטרוניים שהופעלו במקום ומספקים מידע על שמות הנפטרים, שעת ההלוויה והמיקום של היכל ההספדים שם נאסף קהל המלווים.

כתבה: נטע פלג

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות