fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התחזו לקציני צה"ל וניסו לפרוץ את הפייסבוק של אוניברסיטת חיפה

השבוע ניסו מספר האקרים לפרוץ את חמ"ל ההסברה של אגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה
ניסיון פריצה לדף הפייסבוק של אוניברסיטת חיפה
ניסיון פריצה לדף הפייסבוק של אוניברסיטת חיפה

האקרים המתחזים לקציני צה"ל בכירים ניסו לפרוץ את דף הפייסבוק של חמ"ל אוניברסיטת חיפה שנפתח לצורכי מבצע "צוק איתן" שבוע בלבד לאחר שאגודת הסטודנטים בחיפה פתחה חמ"ל מיוחד שמופעל ע"י סטודנטים ומתנדבים ואשר נועד לעזור בפעילות הסברקה הבינלאומית ולהעניק עזרה לתושבי הדרום לרבות סטודנטים- נעשו כמה ניסיונות לפרוץ לדף הפייסבוק ולמחשבי האגודה במטרה להפיל את האתרים.

השבוע ניסו מספר האקרים לפרוץ את חמ"ל ההסברה של אגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה. ההאקרים המתחזים לקציני צה"ל בכירים, שולחים הודעות המבקשות לפתוח קובץ במחשב ולא דרך הטלפון הסלולארי

ניסיון פריצה לדף הפייסבוק של אוניברסיטת חיפה
ניסיון פריצה לדף הפייסבוק של אוניברסיטת חיפה

בטוענה שקובץ גדול, וזאת כדי לגרום לוירוס ולהשתטלט על דף הפייסבוק. הנסיונות זוהו ע"י סטודנטים, מתנדבי החמ"ל, שידעו להדוף את הנסיונות והמשיכו בפעילות ההסברה.

החמ"ל פועל במישור הוירטואלי והאינטרנטי ומנוהל על ידי קבוצת סטודנטים מתנדבים ובשיתוף פעולה עם אגודות הסטודנטים בחיפה, העברית, מכללת ספיר, אוניברסיטת בר אילן והבינתחומי הרצליה מכל הארץ ותכנית "שגרירים ברשת" של האוניברסיטה.

יוסי מזרחי, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה: "הניסיונות החוזרים ונשנים של האקרים לפרוץ את דף הפייסבוק ואת מחשבי האגודה, הם עדות נוספת למלחמה המתקיימת ברשת שמלאה בשטנה ורוע. ניסיונות אלו אינם מרפים את ידינו, ואנו נמשיך בכל הכוח לעזור בפעילות ההסברתית כדי להרגיע את הזירה הדיגיטלית, כל זאת לצד התמיכה והעזרה לחיילי צה"ל הפועלים בשטח".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות