fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התחדשה פעילותן של קבוצות הצעידה של כללית

לאחר חודשיים של השבתה בשל סגר הקורונה, קבוצות הצעידה של כללית, מרביתן בקריות, שבו לפעול בהתאם להנחיות התו הסגול
קבוצת צעידה בקרית ים עם המאמן רוסלאן | צילום: דוברות כללית
קבוצת צעידה בקרית ים עם המאמן רוסלאן | צילום: דוברות כללית

סגר הקורונה גרם למי שנהגו להשתתף בקבוצות הצעידה של כללית, הפועלות ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי, להיות מושבתים מתנועה. עתה הם התבשרו כי הפעילות של קבוצות הצעידה של כללית בהתאם לתו הסגול – בקבוצות קטנות, בריחוק ובאוויר הפתוח והם מיהרו לשוב ולצעוד. לצועדים הוותיקים הצטרפו גם צועדים חדשים, שלאחר הניוון וההסתגרות בבית חשו צורך להתחיל לעשות פעילות גופנית בטוחה ובריאה וכך גם להשיל קילוגרמים עודפים שצברו במהלך השהייה בבית ולחזק את המערכת החיסונית.

קבוצות הצעידה של כללית הן חלק מתרומתה לבריאות הקהילה. הן מתקיימות ללא תשלום וכוללות הדרכה של מאמני כושר מטעם כללית שמפעילים את המשתתפים בשעת פעילות הכוללת תרגילי חימום וחיזוק, הליכה ובסופה הרפיה.

לדברי מנהלת המחלקה לקידום בריאות בכללית, ענת ספרוני אליהו, לקבוצות אלו יתרונות רבים שיש בהליכה מודרכת: הן מתאימות לכל גיל וכמעט לכל מצב רפואי, נגישות וזמינות כלכלית. "פעילות זו עדיפה על פעילות מאומצת, לעיתים מאומצת מדי, במכוני כושר, וללא העלויות הגבוהות הנלוות", אומרת ספרוני אליהו, "לקבוצות הצעידה יש גם ערך מוסף – המפגש החברתי, ולכך משמעות נוספת לאחר תקופה ממושכת של הבידוד שנגזר עלינו".

ספרוני אליהו מוסיפה: "יש להדגיש כי ההתמדה בקבוצות שלנו היא יוצאת דופן בהשוואה להתמדה של משתתפים בקבוצות פעילות אחרות. אנשים מקפידים להגיע בקביעות לאורך שנים על אף שמדובר בקבוצת רכבת שלא מחייבת הרשמה ואין תשלום כספי מראש".

בשלב זה התחדשו הקבוצות בקרית מוצקין, קרית ביאליק, קרית אתא, קרית שמואל, קרית חיים ועכו. הקבוצות הפועלות בגרנד קניון בחיפה ובקריון טרם שבו לפעול בשל המגבלות. הן ייפתחו מחדש כאשר הדבר יתאפשר לפי הנחיות משרד הבריאות.

לפרטים נוספים: 2700*.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות