fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התושבים התלוננו על רעש של…תרנגול

לאחר שבועות שבהם עשה התרנגול השכמה לתושבי השכונה, הוא נתפס והועבר לגן חיות
התרנגול שהעיר את תושבי נאות אפק. צילום: דוברות העירייה

ישנם מקרים שבהם גם עובדי הרשויות המקומיות מוצאים עצמם מחייכים כשהם נתקלים בהם. מקרה כזה אירע בשכונה החדשה של קרית ביאליק, שכונת נאות אפק, כשתרנגול סורר החליט לעשות השכמה לתושבי השכונה עד שנתפס.

בשבועות האחרונים הגיעו לעירייה תלונות של תושבים בשכונה על כך שמדי יו מופרת שנתם על ידי קריאות של תרנגול שמסתובב בשכונה. התושבים פנו למוקד העירוני על מנת לפתור את בעייתם ואכן, היום בבוקר, רביעי, הגיעו לשכנה אנשי השירות הווטרינרי של העירייה שהצליחו לתפוס אותו. התרנגול הועבר לבית חם בגן החיות ותושבי נאות אפק לא יתעוררו יותר לקול הקרקורים שלו.

אין זו הפעם הראשונה שבה תרנגול מפריע בקרקוריו לתושבים. בשנת 2009 בשכונת משה שרת בקריחת ים, הסתובב תרנגול שמשך חודשיים נהג לעמוד על עצים ולקרקר בקול רם בשעות הלילה הקטנות עד שעות הבוקר. ראש עירייה דאז, שמואל סיסו, שלח את פקחי העירייה לחיפושים שנמשכו שעות ארוכות עד שלכדו את התרנגול.

בשנת 2018, גם בקרית ים, התנהלו חיפושים במשך שבוע אחר תרנגול נוסף שהצליח להימלט מכל הניסיונות לאתר ולתפוס אותו. בניגוד לתפיסה על פיה מקרקר התרנגול עם עלות השחר, במקרה הזה היה מדובר בתרנגול שהעדיף לקרקר בקולי קולות במהלך כל שעות היממה. לבסוף, בעזרת השירותים הווטרינריים אותר התרנגול מתחבא בשיחים והוא נתפס לאחר שנורה לעברו חץ עם חומר הרדמה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות