fbpx

השר ישראל כ"ץ ביקר במתקני בזן: "נמשיך לעבוד יחד על מנת להבטיח שמשק האנרגיה יתמודד בהצלחה ויהדוף כל איום של ארגוני הטרור הרצחניים"

שר האנרגיה והתשתיות ישראל כ"ץ בביקור במתקני בזן | צילום: משרד האנרגיה

שר האנרגיה והתשתיות וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, חה"כ ישראל כ"ץ, ביקר הבוקר (שלישי) בבזן עם מנכ"ל משרדו קובי בליטשטיין וראש העיר קריית אתא יעקב פרץ, שם לקח חלק בהערכת המצב בחמ"ל של בתי הזיקוק בחיפה יחד עם יו"ר בזן משה קפלינסקי ומנכ"ל החברה אסף אלמגור.

בהמשך, ערך השר סיור במתקני החברה, תוך קבלת סקירה אודות ההיערכות של בזן למלחמה, ודרכי התנהלות של החברה בשגרת הלחימה. השר שיבח במהלך הפגישה את תפקודה של החברה ועובדיה בשבועות הראשונים ללחימה, והדגיש כי בתי הזיקוק הם נכנס אסטרטגי של מדינת ישראל ותפקודם חשוב לשמירת הרציפות האנרגטית של המשק.

שר האנרגיה והתשתיות ישראל כ"ץ בביקור במתקני בזן | צילום: משרד האנרגיה

כמו כן, השר קיבל סקירה גם על פעילותה החברתית של בזן, ובירך על החלטת החברה להגדיל את תקציב התרומות שלה ל-30 מיליון שקלים עבור תמיכה בעורף הישראלי.

בביקור השתתפו גם מנהל מינהל הדלק במשרד האנרגיה והתשתיות חן בר יוסף והמשנה למנכ"ל המשרד ברק נפתלי.

שר האנרגיה והתשתיות, חה"כ ישראל כ"ץ: בזן הוכיחה את חיוניותה למשק האנרגיה הישראלי. כבר בימיה הראשונים של המלחמה עובדי החברה סיפקו במהירות סולר לצורכי חברת החשמל, דלק סילוני עבור המטוסים ודלקים לדרום המדינה, לרוב תחת אש, ועלינו להצדיע להם על כך. נמשיך לעבוד יחד, בוודאי כעת, על מנת להבטיח שמשק האנרגיה יתמודד ויהדוף בהצלחה כל איום של ארגוני הטרור הרצחניים. אני מודה גם לראש העיר קריית אתא יעקב פרץ הפועל לשימור הקשר החיוני בין בזן לבין העיר קריית אתא ותושביה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות