fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצהרת תובע הוגשה נגד תושבת חיפה בת 15 שביצעה את פיגוע הדקירה לפני שבועיים

בתום חקירת פיגוע הדקירה בחיפה שבוצע על ידי נערה בת 15 ובו נפצע תושב העיר בן 47. הוגשה אתמול (ה) הצהרת תובע נגד החשודה במעשה.
 הסכין שנתפסה | צילום: דוברות המשטרה

בתאריך 15.4.22 סמוך לשעה 13:00 התקבל דיווח במוקד המשטרה 100 מתושב חיפה כי בכוונת ביתו בת ה-15 לבצע פיגוע בירושלים, כוחות משטרה רבים פתחו בסריקות לאיתור החשודה, כמו כן הופעלו אמצעים טכנולוגיים לשם איתורה כאשר במקביל לטיפול התקבל במוקד 100 דיווח על אירוע דקירה בגן הזיכרון בחיפה.

צוות שוטרי הסיור ששהה עם האב הגיב מיד לזירת האירוע בגן הזכרון. שוטרת סיור שהבחינה בחשודה כאשר הסכין בידה ועצרה את החשודה במקום, כאשר סמוך למקום אותר תיק השייך לחשודה ובו נמצאו 2 סכינים נוספות שככה"נ התכוונה לעשות בהן שימוש.

כתוצאה מהדקירה נפצע תושב העיר בן 47 באורח קל עד בינוני (עפ"י גורמי רפואה) ופונה לקבלת טיפול בבית החולים רמב"ם בעיר.

כוחות משטרה רבים בפיקודו של מפקד מרחב כרמל – ניצב משנה אלי מגן, הגיעו לזירת הארוע והחלו באיסוף ממצאים בזירה. חקירת הארוע הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב כרמל.

מחקירת הארוע עולה כי החשודה יצאה מביתה באותו הבוקר כשהיא חמושה במס' סכינים ובעת שהגיעה לגן הזכרון בחיפה סרקה אחר קורבן, כאשר החשודה הבחינה בקורבן, היא הטיחה בראשו אבן משתלבת, הוא נפל ארצה, כשהחשודה דקרה אותו בידו ברגלו ובירך.

בחקירתה מסרה החשודה כי בצעה את המעשה בהשפעת הרשתות החברתיות וכי רצתה לבצע את הפיגוע על מנת למות כשהידית.

מעצרה של החשודה הוארך מעת לעת ואתמול, חמישי, הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד החשודה כאשר בימים הקרובים יוגש נגדה כתב אישום ובקשה למעצרה עד תום ההליכים.

משטרת ישראל רואה בחומרה רבה מעורבות של אזרחי ישראל בטרור, על כן נמשיך לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו בכדי לסכל את האיום ולמצות את הדין בחומרה עם המעורבים באירועים אלו.

זירת הארוע | צילום: דוברות המשטרה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות