fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"גרמנו לילד לחייך וזה שווה את הכל"

נתנאל רחמים חולם להיות רופא כשיהיה גדול ובינתיים מתרגש מכל צפירה של אמבולנס שחולף ברחוב. בשבוע שעבר הוא חגג יום הולדת 6, ולהפתעה שחיכתה לו, הוא לא ציפה
נתנאל רחמים חוגג יום הולדת | צילום: דוברות מד"א
נתנאל רחמים חוגג יום הולדת | צילום: דוברות מד"א

נתנאל רחמים מקרית מוצקין חולם מהרגע שבו התחיל לדבר להצטרף לארגון מד"א. הוא נוהג לרוץ לחלון לשמע צפירת אמבולנס שחולף ברחוב, מבצע החייאה על הבובות שלו ואף לוקח מהוריו חולצות בצבע לבן, בעזרתן הוא מתחפש לפרמדיק. ביום שישי האחרון, כשחגג יום הולדת 6, ציפתה לנתנאל הפתעה מיוחדת, כאשר במד"א שמעו על אהבתו יוצאת הדופן והחליטו להפוך את חלומו למציאות. אנשי מד"א הגיעו עד לחצר בית משפחת רחמים, כשהם מלווים באמבולנס, באופנוע ובבימבולנס ומצוידים בציוד רפואי ובבלונים.

נתנאל רחמים חוגג יום הולדת | צילום: דוברות מד"א
נתנאל רחמים חוגג יום הולדת | צילום: דוברות מד"א

לימור רחמים, אמו של נתנאל, סיפרה: "נתנאל התאהב בנושא מגיל קטן. הוא חולם ללמוד רפואה כדי להציל חיים. הוא עושה החייאות על בני הבית ומחכה בציפייה לגיל 15, שבו יוכל להתנדב לארגון. יצרנו קשר עם שלומי, חבר של המשפחה, ובזכותו כל הפרויקט הזה יצא לפועל. כל המשפחה התרגשה. נתנאל היה בשוק ורק למחרת החל להבין מה קרה. הוא מאוד שמח. אנחנו מוקירים תודה והערכה גדולה לארגון מד"א ולצוות שנרתמו למשימה ודאגו להפקה יוצאת דופן ומיוחדת רק עבור נתנאל. את יום ההולדת הזה הוא לא ישכח לעולם".

"הילד היה בעננים"

בת אל, גיסתו של נתנאל, הוסיפה בהתרגשות: "הילד היה בעננים. הוא כבר מחכה לגיל 7 כדי לשחזר את האירוע. כל המתנות שהוא מבקש לימי הולדת במהלך השנים חייבות להיות קשורות למד"א ולאמבולנסים. כל המשפחה התרגשה מאוד מהמחווה המקסימה של אנשי מד"א. כשנתנאל שמע את הסירנות בחוץ, הוא מיד רץ למטה, אלא שהפעם הופתע, כי הבין שהכל בשבילו".

נתנאל רחמים חוגג יום הולדת | צילום: דוברות מד"א
נתנאל רחמים חוגג יום הולדת | צילום: דוברות מד"א

שלמה עוזרי, חובש בכיר בתחנת מד"א קריות, שיזם את ההפתעה: "סיפרו לי על ילד מקסים שמגיל שנתיים מעריץ את מד"א ומתרגש מכל סירנה שחולפת ברחוב. בשל מגבלות הקורונה לא יכולנו לארח אותו בתחנה, אבל לשמחתי הגדולה הצלחנו לארגן מתנה עוד יותר מיוחדת: ביקור ביתי עם צוות המתנדבים שלנו. נתנאל נסע בבימבולנס, הפעיל את הסירנה של האמבולנס ולמד על הכלים והציוד. הוא התרגש מאוד. זה כיף גדול לתת ולעשות מעשה טוב למען האחר ".

איתי מזור, מתנדב מד"א ואחראי יחידת האופנועים במרחב כרמל, שהוציא לפועל את האירוע, הוסיף: "הגענו שישה מתנדבים בשיירה גדולה עם סירנה ושירי יום הולדת אל הבית של נתנאל. הוא מיד רץ אלינו, התרגש וחייך. הסברנו לו על הציוד הרפואי, הוא למד איך לתפעל חלק מהכלים ואפילו הפעיל את הסירנה שהוא כל כך אוהב לשמוע. הוא קיבל מתנות, בלונים ועוגה והתרגש מאוד. גם אנחנו, בתור צוות המתנדבים, התרגשנו מאוד ושמחנו לסייע בחגיגות יום ההולדת יוצאות הדופן. גרמנו לילד לחייך וזה שווה את הכל, הוא הרגיש לראשונה את מד"א מקרוב ואנחנו כבר מחכים לו בתחנה שיצטרף אלינו בעוד מספר שנים".

 

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוקהד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות