fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העסקה החדשה של ניר ויצמן בעלה של מיכל הקטנה

שיתוף פעולה בין קבוצת ישראייר למלונות בראון אשר חתמו היום על עסקה של כ- 40 מיליון אירו לרכישת מלונות משותפים ביוון. הלקוחות ייהנו מהמיזם המשותף בחבילות נופש ייחודיות ביוון, מטיסות ישירות לבתי המלון שיופעלו תחת המותג בראון הכוללים מלונות בוטיק ייחודיים במרכז העיר אתונה וריזורטים בחופי ים בכרתים ובאי אוויה הסמוך לאתונה
במעמד החתימה- ניר ויצמן, ליאון אביגד, רמי לוי ואורי סירקיס (צילום: יאניס פאנופולוס)
במעמד החתימה- ניר ויצמן, ליאון אביגד, רמי לוי ואורי סירקיס (צילום: יאניס פאנופולוס)

היום, רביעי, נחתם הסכם שיתוף פעולה בהיקף של כ-40 מיליון אירו בין קבוצת מלונות בראון השייכת לליאון אביגד, מייסד ובעלים ושותפו ניר ויצמן, בעלה של כוכבת הילדים הידועה 'מיכל הקטנה', מול קבוצת ישראייר במסגרתו תתבצע רכישת נכסים והכשרתם לידי נכסי אירוח ומלונאות ביוון הכוללים בתי מלון בוטיק ייחודיים במרכז העיר אתונה וריזורטים על חופי הים של חאניה שבאי כרתים ובאי אוויה הסמוך לאתונה.

זו הפעם הראשונה בה מתקיים שיתוף פעולה בהשקעות נדל"ן בין ישראייר לקבוצת מלונות בראון. הצדדים מתכוונים להרחיב את שיתוף בפעולה למלונות נוספים בעתיד ביוון ובלוקיישנים נוספים.

ההשקעה המשותפת תכלול רכישה, שיפוץ השבחה הפעלה ושיווק של בתי המלון שיופעלו תחת המותג בראון, חלקם כבר בחודשים הקרובים.

על חוף הים בחאניה אשר בכרתים, אחד היעדים הנחשקים והמבוקשים בקרב הקהל הישראלי יפתח בסוף שנת 2022 ריזורט יוקרתי ומפואר בשם "Chania Brown Isla" ובו 175 חדרים, בריכות פרטיות, מסעדות המשקיפות לים, מנחת מסוקים, בריכת אינפיניטי ועוד.

באתונה רכשו הקבוצות שלושה בתי מלון:

"בראון מוזיאון", מלון בוטיק השוכן בצמוד למוזיאון הארכיאולוגי של אתונה ובו 93 חדרים. המלון הקלאסי משלב נגיעות היסטוריות של פסלים ואמנות ומתחם כנסים מעוצב.

"בראון קיוביק", מלון בן 112 חדרים במרכז אתונה, צמוד לתיאטרון הלאומי של יוון. המלון מציע מתחם ספא וכושר ואולמות אירועי, והוא כבר פתוח לקהל ונמצא בתפוסות גבוהות.

"מיי את'נס", נכס מניב שיעבור שיפוץ ועתיד להופך למלון בוטיק בן 56 חדרים שייפתח במרכז אתונה בעוד כשנה וחצי תחת שם המותג בראון.

אתר נופש נוסף שהחברות רכשו וייפתח באמצע יוני 2022 הוא "בראון ביץ ' ארתריה" Brown Eretria Beach , ריזורט מפנק השוכן באי אוויה, האי השני בגודלו ביוון המחובר אל היבשת באמצעות גשר ומרוחק כשעת נסיעה מאתונה. האתר מציע 180 חדרים וסוויטות השוכנים על קו המים, עם מתקני נופש חווייתיים למשפחות.

המלונות החדשים מצטרפים למותג מלונות הלייף סטייל הבינלאומי של קבוצת בראון הגדלה. השותפות בין החברות, באמצעות השיווק המשותף עם מערך המכירות וההפצה של קבוצת ישראייר, תייצר פוטנציאל סינרגטי משמעותי עבור הלקוחות.

ישראייר תהנה מהשבחת הנכסים ומבלעדיות במכירת חבילות נופש ומכירת חדרי המלון ללקוחותיה.

שני הצדדים צופים כי ההתאוששות המהירה של ענף התיירות ממשבר הקורונה בכלל וביוון בפרט יסייעו בקידום והפעלת מקבץ המלונות של בראון וישראייר תוך מאמצים שיווקיים ומכירתיים של שני הצדדים.

המלונות ממוקמים במיקומים תיירותיים אסטרטגיים ביוון ומציעים לאורחים עיצוב פורץ דרך, גסטרונומיה משובחת וחיי לילה בסטנדרט האירוח העדכני של מלונות בראון.

רמי לוי בעל השליטה ברמי לוי שיווק השקמה ובישראייר מסר: "אנו שמחים על חתימת הסכם שיתוף הפעולה והסינרגיה בין ישראייר לבין מלונות בראון. שילוב היתרונות של החברות יאפשר להוזיל את המחיר לנופש הישראלי ולהציע מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים ללקוחותינו".

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר מסר: "השותפות בנדל"ן המלונאי עם קבוצת מלונות בראון הינה חלק מהאסטרטגיה העסקית הרחבה של ישראייר להתמקד במוצר התיירותי, ולגוון ללקוחותינו את אפשרויות החופשה ביעדים שאליהם ישראייר טסה. אנו עמלים כל העת על הרחבת המוצרים הסינרגטיים לפעילותה הקיימת של קבוצת ישראייר במטרה להעניק ללקוחותינו חוויה מושלמת".

ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף של קבוצת מלונות בראון: "אנו שמחים לשתף פעולה עם חברת ישראייר המובילה בתחומה ויוצרת סינרגיה אסטרטגית המספקת פתרונות איכותיים ומקצועיים לשיפור חווית האורחים במלונות שלנו. הפלטפורמה המקצועית של ישראייר לא רק כחברת תעופה כי אם כחברת תיירות מקצועית עם הנהגה וניהול איכותיים יוביל להפחתת עלויות לצרכן הישראלי לצד חווית נופש בסטנדרטים גבוהים של מלונות בראון הפרוסים במרכז העיר אתונה ובלוקיישנים מרהיבים באיים האטרקטיביים של יוון".

ניר ויצמן, בעלים משותף של קבוצת מלונות בראון ברך על חתימת העסקה המשותפת ואמר: "אנחנו רואים גידול אדיר בזרם התיירים הישראלים ליוון ועל כן הכנו תשתית משמעותית של חבילות נופש המשלבות מלונות אורבניים וריזורטים מעודכנים עם שילוב של תיירות ותעופה מתקדמים ואיכותיים".

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות