fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העמותה של בר רפאלי מגיעה לרמב"ם

להיות ילד זה לא קל, אבל להיות ילד חולה, זו חתיכת התמודדות. עשרות מתנדבים, חלקם הגדול, צעירים בעלי משפחות המגיעים מתחומי היי-טק, יזמות, תעשייה ועוד, מסייעים לילדים חולים, ולבני משפחותיהם להתמודד עם מחלתם בעזרת כלי אחד פשוט: רצון טוב. אה, וגם בר רפאלי מעורבת
בר רפאלי (צילום: אלוני מור)

בית החולים לילדים בקריה הרפואית רמב"ם, חנך לאחרונה שותפות חדשה לרווחת מטופליו, במסגרתה מגיעים מתנדבי "פרויקט סאנשיין", עמותה בינלאומית עם יותר מעשרת אלפים חברים, למחלקות הילדים מידי שבוע, כדי לתמוך, לסייע, לשמח ולעודד את המטופלים ובני משפחתם.

"פרויקט סאנשיין" פועל ב-100 ערים ברחבי ארה"ב ובחמישה מיקומים בינלאומיים: קנדה, סין, ישראל, קניה ופורטו ריקו. הפרויקט מפעיל מתנדבים בלמעלה מ-150 בתי חולים ומרכזים רפואיים בכל העולם. המתנדבים תומכים ומחזקים את המטופלים הצעירים שנמצאים במתח ולחץ רב. בעזרת אווירה של הנאה ומשחק, המתנדבים מטפחים בקרב הילדים את האומץ והיכולות הנדרשות כדי להתמודד עם ההליכים הרפואיים העומדים בפניהם. מתנדבי "פרויקט סאנשיין" מביאים חום, שמחה והרבה אהבה ומשיבים תחושה של נורמליות, החיונית לסביבה הרפואית של ילדים.

בשבוע שעבר הגיעו מתנדבי העמותה לרמב"ם, ובילו שעות אחדות עם ילדי המחלקות השונות, כשהם משחקים איתם, מציירים, מופיעים בפניהם עם להטוטי קרקס, משמחים ומפעילים את הנוכחים. פעילות זו הייתה ירית הפתיחה, לשורה ארוכה של פעילויות שמתנדבי העמותה יקיימו בבית החולים.

"פרויקט סאנשיין", מבינה שמחלתו של ילד משפיעה על כל המשפחה ונוקטת באוריינטציית טיפול לכל המשפחה. בהתאם לכך, התכניות מטפלות לא רק בצרכיו של הילד, אלא גם בצורכיהם של אחיו, הוריו או אלו המטפלים בו.

חברי עמותת השמש העולה (צילום: פיוטר פליטר)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות