fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המיזם החינוכי "מחוברים למים" בבתי הספר בחיפה ממשיך גם השנה

תאגיד מי כרמל, בשיתוף פעולה עם המועצה לישראל היפה, ימשיכו להריץ את המיזם החינוכי "מחוברים למים" בבתי הספר בחיפה גם בשנה הבאה.
תאגיד מי כרמל | צילום: Ornir Productions

הפרויקט "מחוברים למים" הפך פורץ דרך בחינוך הסביבתי, כאשר יותר מ-40 כיתות ד' ברחבי חיפה השתתפו דאשתקד בפרויקט.

בעקבות ההצלחה ימשיך הפרויקט גם בשנת הלימודים הקרובה עם פעילויות מגוונות המעודדות מודעות לחשיבות המים ולשימור הסביבה. השנה נרשם אף ביקוש מרשים בקרב בתי הספר בחיפה וסביבתה לקחת חלק בפרויקט.

בבתי הספר שנבחרו להשתתף במיזם ייהנו התלמידים מניסויים בנושא איכות המים ולמידה על חשיבות השמירה על הסביבה באמצעות משחק. הפרויקט מתקיים מזה מספר שנים בשיתוף ה"מועצה לישראל היפה" ובמימון תאגיד מי כרמל.

מטרת הפרויקט היא להפוך את התלמידים לשגרירי איכות סביבה בקהילתם כאשר השנה, יהפכו התלמידים מהכיתות הגבוהות יותר למעין "מורי דרך" עבור הילדים הצעירים יותר בבתי הספר. ההשקעה של תאגיד מי כרמל מדי שנה בפרויקט, מבטאת הלכה למעשה את רצון התאגיד לענות על הצורך בחינוך סביבתי מעורר השראה.

מנכ"ל תאגיד מי כרמל, עמי בן חיים, ציין: "אנו גאים בהצלחת הפרויקט 'מחוברים למים', שהפך לחלק בלתי נפרד ממטרותינו בטווח הארוך לשימור משאבי המים ולחינוך סביבתי. המועצה לישראל היפה ותאגיד מי כרמל הצליחו ואני מאמין כי יצליחו גם בהמשך להציע חינוך סביבתי ושינוי חיובי בחברה ובסביבה".

יו"ר דירקטוריון תאגיד מי כרמל, איזי ענבר, הוסיף: "הפרויקט 'מחוברים למים' מהווה הזדמנות ייחודית להעמיק בחינוך לשמירה על כדור הארץ ומשאבי המים. המעורבות החברתית והחינוכית היא חשובה ביותר, ואנו גאים להיות חלק מפרויקט זה גם בשנה הקרובה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות