fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכירו את מצטיינת מפקד בית הספר להגנת הגבולות לשנת 2021: רב"ט טל צדוק מקרית ים

רב"ט טל צדוק, טבחית ומצטיינת מפקד בית הספר להגנת הגבולות לשנת 2021. טל משתפת: "הוכחתי לעצמי שאני מסוגלת פיזית ונפשית להרבה יותר משחשבתי קודם."
המצטיינת רב"ט טל צדוק מקרית ים | צילום: באדיבות דובר צה"ל

טל צדוק, בת 20 ומתגוררת בקרית ים. היא התגייסה לצבא במרץ 2020 כתצפיתנית, אולם לא קיבלה את התפקיד בתקופת הטירונות. "התקווה שלי הייתה לקבל תפקיד אחר, אבל לא ידעתי למה אשובץ. השתדלתי לבוא בראש פתוח, וכשקיבלתי את השיבוץ כטבחית שמחתי מאוד."

"זו חוויה מאתגרת ובונה. השירות שלי היה אינטנסיבי מאוד עד עכשיו, ויש לי חוויות מדהימות שאזכור תמיד." טל מספרת. "הוכחתי לעצמי שאני מסוגלת פיזית ונפשית להרבה יותר משחשבתי קודם."

"זה תפקיד שמקבלים בנים לרוב," היא מוסיפה. "מעט מאוד בנות מגיעות להיות טבחיות, אבל השילוב של בנות במטבח יוצר המון רוגע, מביא לחשיבה מחוץ לקופסה ויוצר צדדים שונים לאוכל, לטעמים ולעשייה המגוונת. את בן הזוג שלי היום הכרתי פה, במטבח." טל מחייכת.

טל מתארת את משמעות תפקידה: "כל יום כאן הוא משמעותי בשבילי. אנחנו מכינים אוכל כשאנחנו עייפים, כשאנחנו לא מרגישים הכי טוב – יש לנו מחויבות לתפקיד ובגלל זה הוא כל כך משמעותי. בלי הטבחים אין אוכל לחיילים, נקודה. יש כאן שלושת אלפים חיילים שצריכים שלוש ארוחות ביום במהלך שבועות ארוכים. בלי הידע שלנו אין אוכל טוב, טעים ומזין."

על עבודתה הקשה ומסירותה לתפקידה, מקבלת רב"ט טל צדוק את אות הצטיינות מפקד בית הספר להגנת הגבולות לשנת 2021.

ישר כוח טל והרבה הצלחה בהמשך!

המצטיינת רב"ט טל צדוק מקרית ים | צילום: באדיבות דובר צה"ל

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות