fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היערכות שיא במשטרה ליום הבחירות

כשמיליוני אזרחים ילכו להצביע וליהנות מיום שבתון, כ-20 אלף שוטרים ומתנדבים יתפרסו במוקדי ההצבעה ובאתרי הבילויים שצפויים להיות עמוסים במבלים
מאבטחים את הקלפיות. צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל הודיעה כי השלימה את היערכותה וההכנות הנדרשות לקראת הבחירות לכנסת ה-24 של מדינת ישראל שיערכו מחר, שלישי. המשטרה תיערך בכוחות מתוגברים בכדי לאפשר לכלל בעלי זכות הבחירה להגיע בבטחה ולממש את זכותם להצביע באלפי מוקדי ההצבעה. ההיערכות המשטרתית הושלמה בתום עבודה מטה ארוכה וסדורה שנוהלה באגף המבצעים של המשטרה ובכפוף לאחריות הלאומית של ועדת הבחירות המרכזית לכנסת.

במסגרת ההיערכות המשטרתית המיוחדת, ביום הבחירות לכנסת יפעלו כ-20 אלף שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים במגוון משימות ברחבי הארץ. בתוך כך, אלפי שוטרים יתפרסו במוקדי ההצבעה השונים שיכללו למעלה מ-13 אלף קלפיות הפרוסות באלפי ריכוזים בכל רחבי הארץ, זאת על מנת לשמור על הסדר הציבורי, להגן על שלום הציבור ובטחונו, ולהבטיח את קיום ההליך הדמוקרטי באופן תקין ובהתאם לחוק.

משטרת ישראל לא תאפשר הפרות של הסדר הציבורי ועבירות על חוק הבחירות ותפעל לאכיפה ולנקיטת צעדים כנגד כל ניסיון לביצוע עבירות אלו. כוחות גדולים של משטרה, גלויים וסמויים, יפעלו בריכוזי הקלפיות ובאזורים הסובבים אותם בכדי למנוע ולאתר כל פעילות בלתי חוקית, שעלולה לפגוע בטוהר הבחירות ובקיומן התקין.

גם במהלך יום הבחירות לכנסת, משטרת ישראל תסייע ככל שיידרש לוועדת הבחירות וליתר הגופים העוסקים בנושא, למנוע כל ניסיון פגיעה במהלכן התקין של הבחירות בהקשר זה. אנו קוראים לציבור לקיים את החוק ותקנות הקורונה במלואן ולהישמע אך ורק להנחיות ועדכונים שיועברו ע״י הגורמים הרשמיים המוסמכים לכך.

לצד ההיערכות המבצעית סביב ריכוזי הקלפיות, נערכת משטרת ישראל גם בכדי לתת מענה הולם לאירועי השגרה ולמאות אלפי המטיילים שצפויים לפקוד את אתרי הבילוי, הפארקים, חופי הרחצה והכבישים ביום השבתון. שוטרי התנועה והסיור יתפרסו ברחבי הארץ בכדי לפעול להסדרת התנועה בכבישים ולהכוונתה, ולמתן שירותי משטרה מיטביים לאזרחי ישראל. משטרת ישראל קוראת לציבור לנהוג באחריות ולהישמע להוראות השוטרים.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות