fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הותר לפרסום: תושב קרית אתא נעצר בנתב״ג כשברשותו 11 ק״ג סמים בשווי 4.5 מיליון שקלים

יחידת הבילוש המשטרתית 747 של מרחב נתב"ג ביחד עם היחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף עצרו לפני כשבועיים תושב קרית אתא, בן 22, עם נחיתתו מצרפת בנתב"ג כשברשותו מזוודה ובה סמים מסוכנים מסוג קוקאין וקטמין במשקל של 11 ק"ג ששווים 4.5 מיליון ש"ח אותם ניסה להבריח ארצה. אתמול (ה׳) הוגשה נגדו הצהרת תובע טרם הגשת כתב אישום.
הסמים שנתפסו בנתב״ג ברשותו של עצור תושב קרית אתא | צילום: דוברות המשטרה

ראשיתה של החקירה בתאריך 14.7.22 כאשר בלשי יחידת הבילוש 747 של מרחב נתב"ג הבחינו בגבר וברשותו מזוודה אשר נחת מטיסה מצרפת נע באולם היוצאים ומסתנן לקבוצת נוסעים שאינו חבר בה. הדבר העלה את חשדם של הבלשים והגבר עוכב לבדיקה במהלכה עלה כי למזוודה דופן כפולה אשר הכילה חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קוקאין וקטמין במשקל של כ 11 ק"ג וששוויים 4.5 מיליון ש"ח.

בחקירת המקרה אשר הועברה ליחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז חוף עלה כי החשוד, תושב קרית אתא (22) יצא מהארץ לצרפת מספר רב של פעמים כשברשותו כמות גדולה של צמח מסוג גת האסור להכנסה בצרפת. בחזרתו ארצה התבקש ע"י אלמוני להבריח מזוודה ובה הסם תמורת סכום כספי בסך אלפי שקלים.

לבקשת המשטרה, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בחיפה ואתמול, כאמור, בתום חקירה מאומצת הגישה נגדו פרקליטות מחוז מרכז באמצעות המשטרה הצהרת תובע טרם הגשת כתב אישום בעבירות המיוחסות לו ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

פקד שאדי סיאגה, צוות החקירה ימ"ר חוף: "המאבק של משטרת ישראל בנגע הסמים מתמשך ויומיומי. נמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו, באופן גלוי וסמוי למיצוי הדין עם העבריינים המייצרים, סוחרים ומייבאים את הסמים המרעילים את הציבור, כל זאת למען הגנה על שלומו וביטחונו של הציבור".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות