fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הושחתה האנדרטה לזכרו של אושר אלקובי

אלקובי נפגע אנושות בתאונת אופניים חשמליים בעת שרכב בטיילת בקרית ביאליק. העירייה הקימה אנדרטה לזכרו והיא הושחתה על ידי אלמונים
השחתת האנדרטה לזכרו של אושר אלקובי. צילום: פייסבוק

אלמונים השחיתו את האנדרטה שהקימה עיריית קרית ביאליק לזכרו של אושר אלקובי, 18, שנהרג חודשיים לפני גיוסו. אלקובי נפגע בראשו בתאונה עצמית כשרכב ללא קסדה על אופניים חשמליים בטיילת שמעון פרס בעיר והוא נפטר בבית החולים רמב"ם.

לבקשת המשפחה הוצבה בטיילת אנדרטה לזכרו של אלקובי אולם מתברר כי ישנם כאלו אשר אינם מכבדים את זכרם של המתים והאנדרטה הושחתה. ראש העירייה, אלי דוקורסקי, פנה לציבור בבקשה לעזור למצוא את אלו שעומדים מאחותי השחתת האנדרטה.

האנדרטה לזכרו של אושר אלקובי ז"ל. צילום: פייסבוק

"נעניתי לבקשת המשפחה והצבנו אנדרטה לזכרו בטיילת סמוך למקום התאונה הקשה. הוריו ההרוסים מצאו באנדרטה נחמה, מעט מזור לכאבם" אמר דוקורסקי "בשבוע האחרון הושחתה האנדרטה. הקסדה של אושר נגנבה וכך גם שני גלגלי האופניים. הוריו חווים אבל מחדש, כאילו לקחו להם את אושר בפעם השניה. אני מבקש את עזרת הציבור באיתור משחיתי האנדרטה. חובה להגיע אליהם ולהענישם, להעניש אותם ולחנך אותם. עיריית קרית ביאליק תעניק מנוי שנתי למרכז קרלינר – קאנטרי אפק למי שימסור מידע שיוביל למבצעי הפשע. נא כתבו לי בפרטי".

טיילת שמעון פרס מושכת אליה אלפי בני אדם מדי יום מהקריות והסביבה. לאורכה יש מצלמות אבטחה עירוניות וכעת מנסים לאתר את מי שביצעו את המעשה.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות