fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הומור, שפת גוף, זוגיות ועסקים

מקבלים כלים עסקיים על דרינק. המפגש בפאב (צילום: דורון גולן)

עשרות יזמים ובעלי עסקים מכל אזור הצפון הגיעו בתחילת השבוע למפגש שנערך על ידי פורום מנהיגות העתיד, כדי להעשיר את עצמם בכלים נוספים לשילוב בעבודתם ולהעלות את הכוח הכלכלי של צפון הארץ תוך כדי העסקת תושבים מהאזור.

את ההרצאות בסגנון "טד" – הרצאות קצרות וממוקדות – העבירו שלוש נשים, כל אחת מומחית בתחומה.הסטנדאפיסטית אודליה יקיר פתחה את סבב ההרצאות בצרור בדיחות כדי להוביל את הקהל אל ההרצאה שעיקרה שילוב הומור בעולם העסקים. מתברר שהומור גורם להקשבה ושמירה על ריכוז לאורך זמן ומפחית את פחד הקהל של המרצים. עוד דבר שכדאי לזכור הוא שאנשים שמחייכים נתפסים כאנשים יפים יותר על ידי הסובבים אותם.

את נושא שפת הגוף והביולוגיה של שפת הגוף העבירה יועצת התדמית ושפת הגוף, דנה מור, שהדגימה על הנוכחים המפגש, כיצד שפת גוף יכולה לעזור ולהביא ליתרון כאשר יודעים להשתמש בה וכאשר יודעים כיצד לקרוא את שפת הגוף של הצד השני.

"לחצים וחרדות, אלה הדברים המרכזיים שמונעים מרובנו לקבל החלטות רציונאליות", אמרה ד"ר קרן אור-חן, מנושאות הדגל של השימוש בפסיכולוגיה חיובית.  אור-חן התייחסה בדבריה לנושא קבלת החלטות באופן רציונאלי והסבירה עד כמה הדבר קשה ליישום. לדבריה, זוגיות מפרגנת בין בני זוג יכולה להביא לפריחה ולתת כוח להשגת מטרות, ביחד ולחוד, ולעומת זאת, זוגיות כבויה פועלת כגורם הורס.

במהלך החודשים הקרובים יערוך פורום מנהיגות העתיד מפגשים נוספים והרצאות במטרה לתת כלים ליזמי הצפון להתפתח מבחינה אישית ועסקית.

מקבלים כלים עסקיים על דרינק. המפגש בפאב (צילום: דורון גולן)
מקבלים כלים עסקיים על דרינק. המפגש בפאב (צילום: דורון גולן)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות