fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוועדה המקומית אישרה הקמת מרכז ספורט ימי בקרית ים

מרכז הספורט הימי יכלול גם בית ספר לחינוך ימי. התוכנית להסדרת מבנה חדיש למלתחות בחוף הועברה להפקדה בוועדה המחוזית. אבן צור: "ההחלטה הזו ממנפת את מעמדה של קרית ים כעיר חוף ותיירות מרכזית בישראל"
המלתחות החדשות בחוף קרית ים | הדמיית מחשב
המלתחות החדשות בחוף קרית ים | הדמיית מחשב

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה קריות אישרה את הקמתו של מרכז ספורט ימי בקרית ים, שיכלול גם בית ספר לחינוך ימי. בנוסף, הוועדה העבירה להפקדה בוועדה המחוזית תוכנית להסדרת מבנה חדיש למלתחות רחצה.

בהמשך לתוכנית הדגל שהוכרזה לפני כשנה על ידי מינהל התכנון להפוך את קרית ים לעיר החוף של הקריות, אישרה השבוע הוועדה המקומית את הקמתו של מרכז ספורט ימי, שישתרע על שטח של כ-650 מ"ר. המרכז יכלול כיתות לימוד, רחבת פעילות, חלל תפעולי לציוד ועוד.

מבט לכיוון הקיוסק הפונה אל החוף | הדמיית מחשב
מבט לכיוון הקיוסק הפונה אל החוף | הדמיית מחשב

מהנדס הוועדה המקומית אלכס קופר: הוועדה פועלת בשיתוף פעולה מלא עם הרשות המקומית במטרה לסייע לקידום פרויקטים בעיר ומתוך רצון לתרום לפיתוח משמעותי ממנו יזכו ליהנות תושבי העיר והסביבה".

ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור הביע קורת רוח מהמהלך ואמר: "ההחלטה של הוועדה הופכת את תוכנית המתאר של קרית ים מחזון למעשה ומבטיחה לקרית ים שפת ים חדשה בכל מובן אפשרי. אני מאמין כי ההחלטה החשובה הזו ממקמת את קרית ים כמרכז ארצי של ספורט ימי מקצועי וממנפת את מעמדה כעיר חוף ותיירות מרכזית בישראל בכלל ובצפון בפרט.

מלתחות בחוף קרית ים | הדמיית מחשב
מלתחות בחוף קרית ים | הדמיית מחשב

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות