fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוגש כתב אישום נגד החשוד בגניבת ארנקים מחנות בקריון (צפו בתיעוד הגניבה)

תושב קרית מוצקין חשוד כי התפרץ בסוף החודש שעבר לחדר העובדים של חנות הבגדים עדיקה בקריון וגנב מתיקי העובדות שני ארנקים. מעשיו תועדו במצלמות האבטחה
גנב הארנקים בפעולה

כתב אישום נגד גנב הארנקים. חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה הבוקר כתב אישום נגד תושב קרית מוצקין, 39, שעל פי החשד התפרץ בסוף החודש שעבר לחדר העובדים של חנות הבגדים עדיקה בקריון וגנב מתיקי העובדות שני ארנקים.

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבוע עם קבלת תלונה במשטרת זבולון בדבר גניבה של ארנקים מהחנות.

מכתב האישום שהוגש הבוקר לבית משפט השלום בקריות עולה, כי החשוד פרץ לחדר העובדים של חנות בגדים בקניון בקרית ביאליק ולקח מתיקיהן של שתי עובדות המקום ארנקים שהכילו כסף מזומן ומסמכים.

לאחר ביצוע פעולות חקירה מהירות, שכללו גביית עדויות וסריקת מצלמות האבטחה, נעצר החשוד ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה. בחיפוש שנערך בביתו נתפסו ממצאים הקושרים אותו לעבירות המיוחסות לו.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, והבוקר, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל, כתב אישום נגדו ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

שובל מרדו, שעובדת בחנות עדיקה ושארנקה נגנב: סיפרה ל"הד הקריות": "בחנות יש כניסה אחורית לעובדים וספקים, ושם אנחנו שמנו את התיקים שלנו. בזמן שאנחנו עסוקות בעבודה – החנות עם לקוחות ותור ארוך משתרך בחוץ – הבן אדם הרשה לעצמו להיכנס לשם ולגנוב לנו את הארנקים שלנו מהתיקים".

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות