fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבעל הפסיד את משפחתו ברולטה

אישה מהצפון הגישה תביעת גירושין לאחר שבעלה בזבז את כל כספם בהימורים. עו"ד גיא אופיר: "האישה טוענת כי בעלה נוקט כלפיה באלימות מילולית ונפשית והיא הפכה לשק החבטות לתסכוליו"

התמכרות להימורים של הבעל, הובילה בני זוג, לבית המשפט לענייני משפחה בקריות, כאשר האישה מבקשת שבעלה יחזיר לה את כל הכספים שהוציא במהלך שנות נישואיהם לצורכי הימורים.

עו"ד גיא אופיר
עו"ד גיא אופיר (צילום: גיא יאסנקוב)

עו"ד גיא אופיר: "האישה טוענת שבעלה איננו משתף אותה בחייו, נעלם לשעות ארוכות מבלי שהיא תדע היכן הוא וכיצד הוא מבלה את זמנו ואינו עונה לשיחות הטלפון ממנה. יתר על כן, טוענת האישה, כי בעלה נוקט כלפיה באלימות מילולית ונפשית והיא הפכה לשק החבטות לתסכוליו".

האישה אף דורשת מבית המשפט בקריות לחייב את בעלה להחזיר לה את מלוא הכספים שהפסיד בהימורים במהלך השנים וכי, בית המשפט יפסוק שאיזון המשאבים בין בני הזוג ייערך באופן שבו כל צד יוותר על הזכויות או החובות הרשומים על שמו ולחילופין, לקבוע כי איזון המשאבים לא ייעשה בדרך של מחצית וזאת ביחס למכלול הזכויות והכספים שצברו בני הזוג במהלך שנות הנישואים.

לסיכום, טוענת האישה בכתב התביעה באמצעות עו"ד גיא אופיר, כי, היא אינה רואה עוד סיכוי לשקם את חיי הנישואין והקרע בינה ובין בעלה, הינו סופי ומוחלט.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות