fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבעל גילה שאשתו מנהלת בית בושת

תושב הצפון שכר חוקר פרטי שגילה כי בדירה נוספת של בני הזוג מתנהלות מסיבות הוללות וחילופי זוגות
עו"ד גיא אופיר(צילום: גיא יאסנקוב)
עו"ד גיא אופיר (צילום: גיא יאסנקוב)
עו"ד גיא אופיר
עו"ד גיא אופיר (צילום: גיא יאסנקוב)

תושב הצפון, החליט לעזוב את אשתו ולפתוח בהליכי גירושין לאחר שגילה לתדהמתו באמצעות צילומים של חברת חקירות ששכר, כי רעייתו, אם ילדיו, הפכה דירה נוספת שבבעלותם לבית בושת, שבו היא מקיימת מסיבות הוללות, חילופי זוגות ועוד.

הבעל  החל לחשוד לאחרונה שרעייתו מנהלת רומן לנוכח היעדרויותיה התכופות מביתם. בעצתו של עו"ד גיא אופיר, שכר את שירותיה של חברת חקירות ולתדהמתו, החוקרים, הציגו בפניו ממצאים ולפיהם רעייתו החלה לנהל בית בושת.

הבעל, הציג בפני רעייתו את הממצאים והחליט לפתוח בהליכי גירושין וטען בכתב התביעה שהגיש באמצעות עו"ד אופיר, לביה"ד הרבני האזורי בחיפה כי, "נתגלה לו לאחרונה כי האישה נוהגת להשכיר דירה נוספת שבבעלות בני הזוג לצדדים שלישיים לצורך עריכת מסיבות, כגון: מסיבות רווקים מרובות משתתפים לגברים וכד'".

הבעל אף פנה לביהמ"ש לענייני משפחה בחיפה וביקש להורות על מתן צו לפירוק שיתוף וצו שימנע מהאישה להמשיך ולהשכיר את הדירה לצדדים שלישיים בטענה כי, "אותם אנשים שנמצאים בדירה, עושים בה כבשלהם, תוך שהם עושים שימוש בכל מטלטלי הדירה ותכולתה".

ביהמ"ש נענה לבקשתו למרות הכחשותיה של אשתו שהוציאה צו מניעה נגד האישה להמשיך ולהשכיר את הדירה לצדדים שלישיים והורה על פירוק הליך השיתוף, קרי מכירת הדירה הנוספת המשותפת.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות