fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במקום לקבל כספים נוספים, האישה תשלם לבעל

אשה שתבעה לקבל כספים מגמלת הנכות של בעלה ומכספי הירושה שקיבל מצאה עצמה מחויבת לשלם לו כסף לאחר שהתברר שבמשך שנות נישואיהם העלימה ממנו כספים שהגיעו לחשבונה.

מדובר בבני זוג ,תושבי האזור, בשנות החמישים לחייהם בעלי מקצועות חופשיים, ועבור האשה מדובר בנישואים שניים אליהם הגיעה עם שני ילדיה מנישואיה הראשונים. את תביעת הגירושין הגיש הבעל, באמצעות עו"ד טליה שקולניק, לאחר שחשד שאשתו בוגדת בו ובבית הדין הרבני התגלעו חילוקי דעות בין הצדדים בכל הנוגע לענייני כספים.

עו"ד טליה שקולניק (צילום: מאצ'פוינט)
עו"ד טליה שקולניק (צילום: מאצ'פוינט)
במהלך הכנת חוות דעת של רואה חשבון התברר כי האישה הצליחה להבריח מחשבונה האישי כ-400 אלף שקלים אותם צברה מעבודתה ומדמי המזונות שקיבלה עבור ילדיה מנישואיה הראשונים. בבית הדין טענה האישה שמדובר בכסף שחסכה והוא שייך לה בלבד. ועוד טענה האישה כי מגיע לה מחצית מכספי ירושה ומסכום גמלת הנכות שקיבל בעלה במהלך השנים.

בפסק הדין שניתן בבית הדין הרבני האזורי בחיפה קבעו הדיינים שאין הצדקה להניח שהבעל הסכים לפרנס את ילדיה של האישה, כבני אחת-עשרה, "במתנה ללא תמורה" על אף שלא דרש התחשבנות במהלך חיי הנישואים וקבעו "אין הצדקה שהנתבעת תחסוך כספים עבור ילדיה על חשבון התובע".

הדיינים קבעו עוד כי לאשה אין זכויות בכספי גמלת הנכות של הבעל ובכספי הירושה והוסיפו כי על רואה החשבון לעדכן את חוות הדעת שנוגעת לסכום שאותו תשלם האשה לבעלה לשעבר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות