fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מייסד תנועת צעירים בקרית ים נדרש לשלם מיליונים בטענה להכפשה

סגנית ראש עיריית קרית ים עו"ד שיראל בר דורשת מיליוני שקלים מתושב העיר, אמיר ווסקו, לאחר שלטעתה הכפיש אותה ואת אחיה בפוסט בפייסבוק ששותף בכמה דפים. ווסקו: "זו תביעת השתקה ובריונות לשמה"
"תמונה שקרית". עו"ד שיראל בר | צילום: דורון גולן
"תמונה שקרית". עו"ד שיראל בר | צילום: דורון גולן

מייסד תנועת צעירים בקרית ים, אמיר ווסקו, נדרש לשלם סכום של כמעט 3 מיליון שקלים בטענה שהוציא לשון הרע נגד סגנית ראש העירייה, עו"ד שיראל בר ונגד אחיה ליעד בר. מכתב הדרישה הגיעה בעקבות פוסט שפרסם ווסקו בפייסבוק.

בסוף חודש מאי האחרון, פרסם ווסקו בעמוד הפייסבוק שלו פוסט הנוגע לפיטורי מצילים שהיו עובדי עירייה, וכך הוא כתב: "זוכרים שפיטרו את המצילים שהייתה להם קביעות והסכם קיבוצי בבושת פנים והפריטו את החופים לקבלן? בטוח שכן. רק תשומת ליבכם. זו בושה וחרפה שדאגו להשאיר בתפקיד מציל אחד מבין כולם, וזאת לכאורה לאור העובדה כי יש לו ייחוס משפחתי מקרבה ראשונה למשנה לראש העיר, עו"ד שיראל בר. גם בנושא זה, אני מתכוון לפנות כבר בימים הקרובים למבקר המדינה ולגורמים רלוונטיים נוספים לטובת בדיקת הדברים". אותו מציל אליו כיוון ווסקו הוא ליעד בר, אחיה של שיראל בר.

"הפוסט נחשף לעשרות אלפי אנשים"

השבוע קיבל ווסקו מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים מעו"ד דורי שוורץ, שותפה למשרד של עו"ד שיראל בר. במכתב נטען כי הפוסט של ווסקו שותף בלפחות תשעה עמודי פייסבוק שונים והוא נחשף לעשרות אלפי אנשים.

עוד נטען במכתב, כי מעשיו של ווסקו נעשו במטרה להכפיש את בר ואת אחיה ומן הפוסט עולה ממנו תמונה שקרית בדבר התנהלות בלתי תקינה של עו"ד בר. ווסקו, כך נטען במכתב, פעל במכוון ומתוך כוונת זדון על מנת לפגוע בעו"ד בר ובאחיה ולהציגם כמי שמקבלים טובות הנאה מהעירייה.

בעקבות פרסום הפוסט והשיתופים שלו, נדרש ווסקו לפצות את בר ואת אחיה בסכום של 1.4 מיליון שקלים לכל אחד מהם ובמצטבר סכום של 2.8 מיליון שקלים. ווסקו נדרש גם למחוק את הפוסט ולפרסם התנצלות פומבית בכל דפי הפייסבוק שבהם שותף הפוסט וכן גם בעיתון "הד הקריות".

ווסקו: "תביעת השתקה"

בתגובה למכתב ההתראה כתב ווסקו פוסט בעמוד הפייסבוק שלו: "תביעת השתקה ובריונות לשמה (!!!). לא בבית סיפרנו. שימו לב כיצד המשנה לראש העיר, עו"ד שיראל בר, בוחרת להשתמש בכלים העומדים לרשותה ובמשרדה הפרטי, בניסיון נואש להלך עליי אימים ובכך לנסות למנוע ממני להעביר ביקורת ציבורית לגיטימית, לחשוף את הדברים האמיתיים המתרחשים אצלנו בעיר ולמגר את השחיתות. מסתבר שאלו הן השיטות בהן בוחרים קברניטי העיר שלנו, בראשותו של דוד אבן צור המכותב לאותו מכתב, שיטות פסולות שמטרתן המרכזית היא ניסיון הפחדה ותו לא".

ווסקו מוסיף: "עו"ד שיראל בר בחרה בדרך פסולה של תביעת השתקה, כשברור לכל בר דעת כי מדובר בתביעת סרק על סכום דמיוני של 1.4 מיליון שקלים לכל אחד מהתובעים. תושבי העיר היקרים, אני קורא לכולכם ומבקש את עזרתכם לסייע לי בכל דרך על מנת שאוכל להתמודד עם התביעה. זה יחזק את ידיי להמשיך את המאבק למיגור השחיתות בעיר. על כן, אני זקוק לסיוע שלכם, כדי שתהיה לי האפשרות להמשיך ולהילחם עבור כולנו".

יצוין, כי כל המצילים שפוטרו מעבודתם כעובדי עירייה נקלטו שוב לעבודה כמצילים באמצעות חברה חיצונית.

חדשות נוספות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות