fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דפיברילטור בכל בניין חדש

מועצת העיר קרית ביאליק אישרה חובת התקנה מכשיר דפיברילטור בכל בניין חדש עם יותר משש יחידות דיור
דפיברילטור בדוכן מפעל הפיס צילום איקי מימון

בקרוב יחוייבו קבלנים ויזמים שרוצים לבנות בקרית ביאליק להתקין מכשיר דפיברילטור על מנת לקבל את טופס האכלוס (טופס 4). כך הוחלט פה אחד בישיבת מועצת העיר.

דפיברילטור (מפעם – בעברית) הוא מכשיר המחזיר קצב לב לפעולה סדירה על ידי מתן שוק חשמלי ללב, באמצעות שתי אלקטרודות שמצמידים לגוף החולה בסמיכות ללב. השוק החשמלי משתק רגעית את פעולת הלב וכך, כאשר הלב חוזר לפעולה, הוא יכול לפעום בצורה סדירה.

בשנים האחרונות הותקנו מכשירים כאלה במבני ציבור ברחבי עירוניים העיר וכגם המועצה הדתית רכשה מכשירים כאלו לכל בתי הכנסת בעיר. ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, מסר לחברי מועצת העיר כי העירייה תוסיף עוד מכשירים מצילי חיי כאלו במבנים נוספים.

על פי ההצעה, שאושרה פה אחד על ידי חברי מועצת העיר, דפיברילטור יותקן בכל בניין חדש של שש יחידות דיור ומעלה, בכל מרכז מסחרי פתוח או סגור, בכל מבנה תעשייה ומשרדים, מבני ציבור ובכל מבנה שהעירייה תקבע. כמו כן יותקנו דפיברילטורים בכל דוכן של מפעל הפיס בעיר. תחזוקת המכשירים נמצאת באחריות מד"א.

"זה מכשיר מציל חיים" אמר דוקורסקי לחברי המועצה והוסיף כי הדפיברילטורים יותקנו במקום מרכזי, גלוי לעין ונגיש לציבור. החלטת מועצת העיר תעוגן בהחלטות הוועדה המקומית לתכנון ובנייה קריות ותהווה חלק מהתנאים לקבלת טופס אכלוס למבנים חדשים.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות