fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דירות בשכונות הדרומיות בחיפה יושכרו במחיר מוזל לתושבי חיפה

במסגרת הפרויקט שכבר יצא לדרך ונמכר בקצב שיא, ייבנו בחיפה אלפי יחידות דיור חדשות, מתוכן כ-270 דירות יהיו דירות להשכרה, לטווח ארוך עבור תושבי חיפה, בני העיר
חיפה תארח את עריה התאומות מגרמינה (צילום: פנתרמדיה)
חיפה תארח את עריה התאומות מגרמינה (צילום: פנתרמדיה)

ראש עיריית חיפה יונה יהב, חתם אתמול (רביעי) יחד עם שר האוצר, יאיר לפיד, ונציגי מנהל מקרקעי ישראל, על הסכם יציאה למכרז פרויקט הבנייה בשכונות הדרומיות של העיר.

דואגים לתושבי חיפה (צילום: פנתרדמיה)
דואגים לתושבי חיפה (צילום: פנתרדמיה)

במסגרת הפרויקט שכבר יצא לדרך ונמכר בקצב שיא, ייבנו בחיפה אלפי יחידות דיור חדשות, מתוכן כ-270 דירות יהיו דירות להשכרה, לטווח ארוך. יהב החל במשא ומתן מול רשות מקרקעי ישאל והאוצר לשינוי המתווה שהציע האוצר והצליח להביא לכך שכ- 70 דירות, מתוך ה- 270, יהיו דירות להשכרה במחיר מוזל, מפוקח ולטווח ארוך – עבור תושבי חיפה, בני העיר. יתר הדירות יושכרו במחירי השוק לכלל הזוגות צעירים, זכאי משרד השיכון.

ראש עיריית חיפה יונה יהב, ברך על שיתוף הפעולה עם משרד ואמר: "השכונות הדרומיות בחיפה הן שלט הכניסה המרהיב ביותר שיכול להיות. מדובר בשכונות יפהפיות ה"כלואות" בין הר לים. אני שמח על כך שמשרד האוצר משלב ידיים עם עיריית חיפה בכל הקשור לביזור יחידות דיור בארץ ולפיקוח על המחירים, דבר שבעיריית חיפה עושים כבר מזה מספר שנים. כל מה שנותר לקוות הוא שמשרד האוצר יעשה צעדים משלימים ויכריז על הקמתו של הנמל החדש של ישראל בחיפה, כאשר הדבר יביא ל"שובר שיווין" לצפון הארץ ויביא עמו עשרת אלפים מקומות עבודה חדשים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות