fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גבר טבע למוות אמש בחוף לא מוכרז בקרית חיים

המקרה אירע בסביבות השעה 20:00. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו. עיריית חיפה האריכה את עונת הרחצה
גבר טבע למוות בחוף לא מוכרז בקרית חיים | צילום: איחוד הצלה
גבר טבע למוות בחוף לא מוכרז בקרית חיים | צילום: איחוד הצלה

גבר טבע למוות

גבר כבן 55 טבע למוות אמש, ראשון, בחוף לא מוכרז בדרום חוף קרית חיים, סמוך לרחוב חלוצי התעשייה. המקרה אירע בסביבות השעה 20:00. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו.

פרמדיקית מד"א ויקטוריה ליפשיץ, סיפרה: "כשהגענו למקום, אנשים הראו לנו גבר שנמצא במים כשהוא מחוסר הכרה, משינו אותו מהים וביצענו בדיקות רפואיות. הוא היה ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

רפאל ישראל, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה, סיפר: "הוצאתי את הגבר מהמים וביצעתי בו פעולות החייאה בניסיון להציל את חייו. למרבה הצער בתום מאמצי החייאה, מותו נקבע בזירת האירוע".

עונת הרחצה הוארכה

עונת הרחצה הסתיימה בשבת האחרונה באופן רשמי, אך עיריית חיפה הודיעה כי היא מאריכה אותה והיא תסתיים ב-16 בנובמבר. תחנות ההצלה ימשיכו לפעול בתקופה זו בחופים: נאות בקרית חיים, דדו, זמיר, כרמל ובת גלים. בחוף נאות בקרית חיים תפעל תחנת ההצלה מספר 2. התחנות יפעלו עד סיום שעון הקיץ (שבת, 24 באוקטובר) בין השעות 18:00-08:00. מתחילת שעון החורף, יום ראשון, 25 בחודש ועד 16 בנובמבר – בין השעות – 16:30-08:00.

חופי הרחצה המוכרזים של חיפה זכו השנה להישג חסר תקדים, כשהוועדה הבינלאומית של תוכנית הדגל הכחול העניקה להם 12 דגלים כחולים המעידים כי חופי העיר המוכרזים עומדים בדרישות תו התקן היוקרתי.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות