fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גביע המדינה בריקודים סלוניים

מאות רקדנים ורקדניות הגיעו לקרית ים להשתתף בגביע המדינה לריקודים סלוניים במגוון סגנונות
גביע המדינה בריקודים סלוניים. צילום: דוברות העירייה

יותר מ 300 רקדנים ורקדניות מכל רחבי הארץ והעולם הגיעו בסוף השבוע לתחרות גביע המדינה בריקודים סלוניים שהתקיימה בהיכל הספורט "סביונים" שבקרית ים. המשתתפים בגילאים שבין 5  עד 30 התמודדו על המקום הראשון בתחרות אשר עשוי להביא אותם לגמר גביע העולם בענף ספורט הריקוד.

המשתתפים התמודדו בשורה של מקצים בסגנונות שונים כאשר השופטים חילקו להם ציונים על רמת הביצוע. את המקום הראשון בקרב הרקדנים הבוגרים קטפו צמד הרקדנים ראדים סטופקה ומרקה אודי'קדזה אשר דורגו בידי כל השופטים במקום הראשון. השניים כבני 25 האחת מאשדוד ובן זוגה מצ'כיה.

את התחרות הפיק מועדון "מכבי קאסה דאנס" הפועל בקריית ים כבר עשר שנים והספיק להעמיד בתקופה זו עשרות רקדנים אשר קצרו מקומות ראשונים בתחרויות ריקוד בארץ ובחו"ל. את קרית ים ייצגו בתחרות עשרות זוגות של רקדנים בגילאים שונים אשר כמה מהם אף קטפו את המקומות הראשונים בחלק מהקטגוריות. את התחרות הפיקו המארגנים בסיוע עיריית קרית ים אשר נתנה חסות לאירוע המתקיים בעיר זו השניה ברציפות וקצר מחמאות חמות מכל ראשי הענף בישראל.

אורח הכבוד בתחרות היה ראש העירייה דוד אבן צור, אשר העניק את הגביע לזוכים. "הבאתם לנו כבוד גדול ושמתם את ישראל בכלל ואת קרית ים בפרט על מפת הריקודים הסלוניים העולמית" אמר אבן צור לזוכים. הוא הדגיש כי העיסוק בענף ספורט זה מקדם בצורה משמעותית את צריכת התרבות בקריה והבטיח כי גם בשנה הבאה תוסיף קרית ים לארח את התחרות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות