fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקווה חדש בקרית ים על שם שר הדתות המנוח

בשכונת סביוני ים נחנך מקווה הטהרה החדש של קרית ים. המקווה החדש יוקדש לשר הדתות המנוח, דוד אזולאי
מקווה טהרה חדש בקרית ים. צילום: דוברות העירייה

כשני מיליון שקלים מכספי משרדי הממשלה הושקעו במקווה הטהרה החדש שנחנך בשכונת סביוני ים בקרית ים. המקווה אשר תוכנן בידי האדריכל אופיר זאבי קצר מחמאות רבות בידי כל המבקרים בו ובראשם הרב הראשי דוד לאו אשר הניח את אבן הפינה למקום בדיוק לפני שנה.

המקווה החדש יוקדש לשר הדתות המנוח, דוד אזולאי, אשר יזם בתקופת כהונתו הקמתם של שורה ארוכה של מקוואות בכל רחבי המדינה והלך לעולמו לפני יותר משנה לאחר מאבק במחלת הסרטן. בטקס החנוכה לקח חלק שר הדתות, יצחק וקנין, אשר חלק שבחים לעירייה ולעומד בראשה על הקמת המקווה בזמן שיא של שנה, בדיוק כפי שהתחייבו המתכננים בעת הנחת אבן הפינה לפני שנה. "הקמה של מקווה טהרה היא מצווה חשובה יותר אפילו יותר מהקמת בית כנסת" אמר השר וקנין "משום שהוא מבטיח את שלמות הגוף והנפש".

ראש העירייה, דוד אבן צור, שיבח את כל העושים במלאכה והודה להם על ההשקעה והעמידה בזמנים. בעירייה מציינים בסיפוק כי המדובר באחד המקוואות המשוכללים ביותר באזור וכי כבר עתה יש פניות רבות של כלות צעירות המבקשות לקיים במקום את מצוות הטבילה שלפני החתונה. בתום תקופת הרצה קצרה ייפתח המקווה לקהל באופן סדיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות